مبلمان

ساخت وبلاگ

یک خشکشویی آنلاین معتبر چه خدماتی باید داشته باشد؟ در زندگی مدرن با شغل ها و خدمات جدیدی رو برو می شویم که به منظور رفاه بیشتر انسان ها پدید آمده اند. خشک شویی ها همیشه خدمات ویژه ای  انجام می دادند که در منزل قابل انجام نبود. بیشتر مردم با توجه به شرایط خود از این نوع خدمات استفاده کرده اند.

یک خشکشویی آنلاین معتبر چه خدماتی باید داشته باشد؟

پوشاک و ادوات پارچه ای با خیال راحت به خشکشویی ها برده می شود و نگرانی از خراب شدن آن ها در طی روند شستشو وجود ندارد. در عصر حاضر با بوجود آمدن شغل های جدید خشکشویی ها برای راحتی افراد خدمات دیگری نظیر حمل ونقل پوشاک را نیز انجام می دهند.

برخی از خشکشویی های پیشرفته در شهر های بزرگ خدمات خود را به صورت آنلاین راه اندازی کرده اند. برای استفاده از خشکشویی آنلاین معتبر واش لین در خدمت شماست. برای آشنایی شما با خشکشویی های آنلاین در این مقاله توضیحاتی راجع به نحوه کار و خدمات آن ها داده شده است که با هم می خوانیم.

منظور از خشکشویی آنلاین معتبر چیست؟

خشکشویی های آنلاین مجموعه ای از خدمات خشکشویی با شکل و خدمات پیشرفته و مدرن هستند. در گذشته مشتریان پوشاک، پتو، پرده و غیره را به نزدیک ترین خشکشویی محل زندگی می بردند و از خدمات آن بهره مند می شدند.

در حالی که ممکن است در خشکشویی های کوچک محلی دستگاه های تخصصی موجود نباشد و یا حتی تنها از خدمات آبشویی در آن جا استفاده شود. این موضوع به دلیل کوچک بودن فضا و نداشتن امکانات کافی است. با توجه به محدودیت در انتقال پوشاک به خشکشویی های نزدیک افراد باید خدمات نا مطلوب آن خشکشویی ها را تحمل می کردند. اما امروزه با تغییراتی کوچک درخدمات، خشکشویی های بزرگ با ارقام بالای سرمایه گذاری های سعی دارند رضایت مشتریان را به بهترین نحو جلب کنند.

در خشکشویی آنلاین معتبر سفارشات از طریق سایت های اینترنتی با ورود مشتریان به صفحه سفارشات سایت یا اپلیکیشن دریافت می شود. امکان ثبت سفارش در هر ساعتی از شبانه روز وجود دارد.

سفارش های مشتریان شما توسط تکمیل فرم های مخصوص مشخص می شود و کارشناسان خشکشویی های آنلاین معتبر از نوع سفارش و کارهایی که باید در خشکشویی انجام شود مطلع می شوند. خشکشویی های اینترنتی ممکن است از کل شهر سفارش بگیرند و مشتری های زیادی خواهند داشت. بنابراین باید سرمایه زیادی را برای خرید تجهیزات مختلف و تعداد بالا هزینه کنند. مشتریان معمولا از کار این خشکشویی ها رضایت بیشتری دارند زیرا خدمات را تخصصی تر، سریع تر و مطلوب تر ارائه می دهند.

خشکشویی های آنلاین باید بخشی از کار خود را روی سرویس پیک ها متمرکز کنند. زیرا یکی از ویژگی های خشکشویی های آنلاین معتبر حمل و نقل منسوجات از درب منزل به خشکشویی ها و بالعکس است.

چه خدماتی در یک خشکشویی آنلاین معتبر ارائه می شود؟

در خشکشویی های آنلاین نیز مانند خشکشویی های معمولی خدمات شستشو بدون آب انجام می شود. شستشو با استفاده از حلال ها و دی اکسید کربن مایع انجام می گیرد. استفاده از این روش ها باعث می شود لکه ها به خوبی از روی لباس پاک شوند بدون اینکه لباس ها خراب یا دفرمه شوند.

خدمات در خشکشویی های آنلاین در سطح وسیعی انجام می شود. به این دلیل که مشتریان آن ها فقط افراد یک محله نیستند بلکه کلیه شهروندان یک شهر بزرگ و مدرن از خدمات آن استفاده می کنند. خشکشویی های آنلاین از بهترین و بزرگترین خشکشویی ها هستند زیرا باید پاسخگوی سفارشات یک شهر باشند.

خشک شویی های آنلاین پس از دریافت سفارش از طریق اینترنت با استفاده از پیک های خود سفارشات را به محل شستشو وارد می کنند. کلیه درخواست های مشتریان در مورد نحوه شستشو و مشکلات لباس ها نیز از طریق اینترنت دریافت می شود.

در خشکشویی آنلاین معتبر خدماتی مانند شستشوی لباس های مجلسی، پالتو و بارانی، ملحفه ها، پتو، انواع پرده ها، کت و شلوار ، لباس عروس و غیره انجام می پذیرد. علاوه بر خدمات شستشوی بدون آب در صورت نیاز و تقاضای مشتری از تجهیزات شستشو با آب نیز استفاده می شود. خدماتی نظیر اتو کشی با بخار، آهار زنی، پلیسه کاری، رنگ کاری و غیره نیز در خشکشویی آنلاین واش لین انجام خواهد شد.

خدمات خشکشویی آنلاین معتبر چه فوایدی برای ما دارد؟

با استفاده از خدمات خشکشویی آنلاین معتبر در واقع آسایش و راحتی را به خود هدیه داده ایم. این خشکشویی ها مزایای زیادی دارند که با خواندن این بخش برای استفاده از آن ترغیب خواهید شد.

یکی از مواردی که با استفاده از خدمات خشکشویی به آن خواهیم رسید اشتغال زایی است. خشکشویی های آنلاین که خشکشویی های گسترده و مجهزی هستند، از تعداد زیادی  کارشناس و کارگر برای انجام خدمات استفاده می کنند. افراد دیگری از جمله اپراتور های اینترنتی سفارشات، پیک حمل و نقل سفارشات، کارشناسان کامپیوتر و ... نیز در آن جا مشغول به کار هستند.

با توجه به انتقال پوشاک توسط خشکشویی های آنلاین در ترافیک و دود و دم شهر ها گرفتار نمی شویم. به جای صرف زمان اضافی برای انتقال پوشاک به مرکز های خدمات امکان رسیدگی به امور مهم دیگر برای ما فراهم می شود.

و موضوع جالب توجه اینکه برای ثبت سفارش در خشکشویی آنلاین معتبر نیاز به زمان مشخصی در پیک کاری روز نیست و در هر زمان که بیکار بودید امکان سفارش فراهم خواهد بود.

در آخر

در این مقاله با نوع و خدمات خشکشویی آنلاین معتبر آشنا شدیم. برای ثبت سفارش خود کافی است که اینترنت داشته باشید و مراحل سفارش را انجام دهید. بسیاری از خشکشویی ها نیز با اپراتور های خود شما را برای ثبت سفارش یاری می کنند.

سفارشات شما توسط کارمندان و کارگران خشکشویی ها ثبت، پیگیری و انجام می شود. در این روند از ماشین آلات مجهز استفاده خواهد شد. خشکشویی واش لین یک خشکشویی مجهز و تخصصی است که در شهر تهران بهترین خدمات را در کمترین زمان و با مطلوب ترین کیفیت به مشتریان ارائه می دهد. برای بهره بردن از خدمات ما امکان این را دارید که از اپراتور های ما کمک بگیرید.

ثبت سفارش در خشکشویی اینترنتی واش لین

  • اپلیکیشن خشکشویی  (دانلود برای اندروید و آی او اس)
  • وب اپلیکیشن خشکشویی  (پیشنهاد برای کاربران ios و دسکتاپ)
  • ربات تلگرام خشکشویی  (@washlinbot)
  • تماس با خشکشویی واشلین ۰۲۱۹۱۰۰۶۰۲۲
مبلمان...
ما را در سایت مبلمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : shadi sshadon بازدید : 174 تاريخ : شنبه 23 اسفند 1399 ساعت: 22:29

خدمات خشکشویی آنلاین شامل شستن چه مواردی است؟ با توجه به مشغله هایی که انسان امروزی دارد و پیشرفت تکنولوژی استفاده از اپلیکیشن ها و خدمات آنلاین در زمینه های مختلف زیاد شده است. استفاده از خدمات آنلاین به نوعی صرفه جویی در هزینه، وقت و انرژی شما است. حتی اگر شما فرصت کافی برای انجام امور روزمره خود داشته باشید؛ استفاده از خدمات آنلاین و غیرحضوری با کاهش تردد و رفت و آمد در شهر و کمک به حل معضل ترافیک و آلودگی هوا خواهد بود. استفاده از خدمات خشکشویی آنلاین از انواع خدمات آنلاین امروزه بسیار پرطرفدار است. در برخی مواقع سال که مشغله ها بیشتر است، استفاده از این نوع خدمات به مقدار قابل توجهی افزایش می یابد.

خدمات خشکشویی آنلاین شامل شستن چه مواردی است؟

اگر شما نیز از طرفداران استفاده از این خدمات هستید در این نوشتار ما را همراهی کنید. ما در این مطالب توضیح می دهیم که از خدمات خشکشویی آنلاین در چه زمینه هایی استفاده می شود.

خدمات خشکشویی آنلاین ؛ تنوع در ارائه خدمات

خدماتی که در خشکشویی های آنلاین ارائه می شوند، بسیار متنوع است. با مراجعه به اپلیکیشن ثبت سفارش یا سایت های خدمات خشکشویی آنلاین شما این امکان را  دارید که با خدمات متنوعی که توسط این مراکز ارائه می شود، آشنا شوید.

خشکشویی لباس های مشترک

این گروه از لباس ها، شامل لباس هایی می شوند که به فراوانی مورد استفاده قرار می گیرند. این گروه شامل پیراهن، شلوار، کت و شلوار، بلوز، تیشرت، شلوارک، کت های تک از جنس چرم و جیر می شوند. دلیل نام گذاری این لباس ها تحت عنوان لباس های مشترک به این دلیل است که آن ها در گروه خاصی قرار نمی گیرند.

استفاده از خدمات خشکشویی آنلاین در شستشوی این کالاها بسیار رایج است.

خشکشویی لباس های مردانه

یکی دیگر از زمینه های استفاده از خدمات خشکشویی آنلاین، سفارش شستشوی لباس های مردانه است؛این موارد از قبیل عبا، کت و شلوار، شلوار و کت تک، کراوات، پاپیون، دستمال گردن و دیگر لباس های مردانه، نیز از دیگر سفارش های شستشو در خشکشویی ها است.

خشکشویی لباس های زنانه

این گروه شامل لباس های زنانه از قبیل مانتو، کت و دامن، لباس های مجلسی، لباس حریر، شال و روسری، چادر، شومیز، تاپ، انواع دامن، انواع سرهمی و سارافون و دیگر لباس های مربوط به بانوان است.

خشکشویی لباس های زمستانی

استفاده از خدمات خشکشویی برای شستن لبای های زمستانی  از قبیل بارانی، کاپشن، پالتو، سوئیشرت، پلیور و لباس های بافت، بسیار مرسوم است.

اهمیت استفاده از خدمات خشکشویی آنلاین در این نوع لباس نسبت به سایر لباس ها بیشتر است. معمولا جنس این لباس ها به گونه ای است که با جذب آب سنگین شده و شستشوی آن ها در منزل کار سختی است. علاوه بر این شستشو با آب باعث به هم ریختگی بافت و بدشکل شدن آن ها می شود. در خشکشویی استفاده از حلال های غیر قطبی باعث می شود که سیال به درون بافت لباس نفوذ نکند و از تغییر شکل و به اصطلاح بدقواره شدن لباس جلوگیری می شود.

با استفاده از خشکشویی، این لباس ها مدت طولانی تر قابل استفاده خواهند بود. با توجه به قیمت بالای بسیاری از این نوع لباس ها این نکته بسیار مهم است.

پرده شویی

یکی از مشکلات همیشگی بانوان در منزل شستشوی پرده ها است. در خدمات خشکشویی آنلاین بانوان محترم امکان سفارش شستشوی پرده را دارند.

در خشکشویی ها با توجه به جنس پرده از روش های شستشو و مواد شوینده متفاوتی استفاده می شود.

نکته مهم دیگر در رابطه با خشکشویی پرده این است که در برخی خشکشویی های معتبر مانند واش لین شما از خدمات رایگان جداسازی پرده نیز برخوردار می شوید. به این ترتیب که پس از اینکه سفارش خود را در اپلیکیشن واش لین، سایت واش لین یا با استفاده از ربات تلگرام واش لین ثبت کردید. پرسنل با تجربه واش لین در آدرسی که ثبت کرده اید، حاضر می شوند و پرده های شما را بدون اینکه آسیبی به آن ها وارد شود، جدا و برای انجام شستشو به محل خشکشویی منتقل می کنند. پس از شستشو نیز پرده ها را در منزل تحویل می دهند و در صورتی که مایل باشید با پرداخت ۳۰ درصد هزینه شستشو، پرده های شما را نصب می کنند.

خشکشویی منسوجات خانگی

کالاهایی از قبیل حوله، روفرشی، عروسک، رومیزی، ساک مسافرتی، آباژور، کالاسکه و کریر بچه و بسیاری از کالاهای دیگر از دیگر خدماتی است که در خشکشویی آنلاین ارائه می شود. شاید تا به حال به این موضوع فکر نکرده باشید که شستشوی عروسک های کودکانتان را به خشکشویی بسپارید تا بدون تغییر شکل، شسته و تمیز شوند.

شستشوی کالای خواب

امکان استفاده از خدمات خشکشویی آنلاین در شستشوی کالاهای خواب از قبیل پتو، لحاف، ملحفه، بالش، روتختی نیز امکان پذیر است. شستشوی این اجناس و کالاها در منزل کار چندان راحتی نیست.

مبل شویی

از دیگر  خدماتی که در برخی خشکشویی های آنلاین مانند واش لین ارائه می شود، مبل شویی است.

در برخی از خشکشویی ها علاوه بر شستشو خدمات دیگری از قبل رنگ کردن لباس ها نیز عرضه می شود. برخی از لباس ها برای ما بسیار ارزشمند هستند. گاهی به دلیل حس نوستالوژیکی که در ما ایجاد می کنند یا به دلیل علاقه ای که به مدل و طرح آن ها داریم، علاقه مند به این هستیم که مدت بیشتری از آن استفاده کنیم. بنابراین علاوه بر سفارش شستشو، سفارش رنگ کردن نیز برای لباس ها استفاده می شود.

شستشوی کیف و کفش

شما این امکان را دارید که شستشوی کیف و کفش چرم و سایر انواع کیف و کفش ها را نیز به خشکشویی های آنلاین بسپارید.

در پایان

با توجه به مزایای خدمات خشکشویی آنلاین، استفاده از آن بسیار مرسوم است. این خدمات شامل شستشوی انواع لباس های تابستانی و زمستانی، شستشوی کفش و کیف، فرش، مبل، پرده و پتو می شود.  با استفاده از خشکشویی آنلاین صرفه جویی قابل توجهی در وقت و انرژی شما می شود.

در برخی از انواع خدمات خشکشویی آنلاین مانند خدمات خشکشویی واش لین، شما امکان استفاده از برخی خدمات از قبیل دریافت و ارسال رایگان، سفارش سریع با استفاده از اپلیکیشنی مناسب در زمانی کمتر از یک دقیقه و خدمات بیمه واش لین نیز وجود دارد. برای استفاده از خدمات آنلاین واش لین قادر هستید با استفاده از اپلیکیشن واش لین یا از طریق سایت سفارش خود را ثبت کنید.

ثبت سفارش در خشکشویی اینترنتی واش لین

  • اپلیکیشن خشکشویی  (دانلود برای اندروید و آی او اس)
  • وب اپلیکیشن خشکشویی  (پیشنهاد برای کاربران ios و دسکتاپ)
  • ربات تلگرام خشکشویی  (@washlinbot)
  • تماس با خشکشویی واشلین ۰۲۱۹۱۰۰۶۰۲۲
مبلمان...
ما را در سایت مبلمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : shadi sshadon بازدید : 178 تاريخ : شنبه 23 اسفند 1399 ساعت: 22:23

برای سفارش به خشکشویی اینترنتی چه نکاتی را در نظر بگیریم؟ آیا تاکنون سفارش اینترنتی انجام داده اید؟چقدر درباره خشکشویی اینترنتی اطلاعات دارید؟ در ایامی که در قرنطینه هستید و ترجیح می دهید از منزل خارج نشوید نگران ماندگاری لکه ها روی لباس های خود هستید؟ تاکنون می دانستید که لکه ها و آلودگی های نباید به مدت زیادی روی لباس ها بمانند؟

برای سفارش به خشکشویی اینترنتی چه نکاتی را در نظر بگیریم؟

عدم شستشوی مناسب و زدودن دیر هنگام لکه ها علی رغم اینکه به بافت پارچه ها صدمه می زنند آسیب های دیگر هم به لباس ها وارد می کنند. اصطلاح چرک مرده را احتمالا از افرادی که در اطراف شما هستند باید شنیده باشید. این کلمه را زمانی استفاده می کنند که بافت پارچه به طور کامل با لکه آمیخته شده است. پاک کردن لکه هایی که طولانی مدت روی لباس ها می مانند مشکل تر است.

برای اینکه این مشکل را در زدودن لکه ها نداشته باشیم بهتر است در زمان مناسب آن ها را پاک کنیم یا به خشکشویی سفارش شستشو دهیم. به راستی شما چقدر از سفارش اینترنتی به خشکشویی ها اطلاعات دارید؟

نکاتی برای سفارش به خشکشویی اینترنتی

اگر تاکنون این کار را انجام داده باشید و حداقل یکی از لباس های خود را در سفارش اینترنتی به خشکشویی سپرده باشید، با این موارد احتمالا آشنا هستید. چنانچه جزو این دسته از افراد نبوده اید و اولین بار است که می خواهید این کار را انجام دهید بدانید که باید این نکات را در نظر بگیرید.

اولین نکته ای که باید در هنگام سفارش در نظر بگیرید این است که اگر از نحوه لکه بری را در جنس مورد نظر خود اطلاعاتی ندارید حتما انجام این کار را به خشکشویی بسپارید. شاید ندانید ولی برخی از جنس ها مانند چرم، جیر یا نبوک نیاز به کارشناسی دارند.

در بیان دومین نکته این قسمت باید به این مورد اشاره کنیم که بهتر است قبل از تحویل لباس های خود به خشکشویی آنها را تفکیک کنید. جدا سازی آنها را بر اساس جنس و رنگ انجام دهید.

سومین موردی که حتما باید در سفارش خشکشویی اینترنتی خود رعایت کنید نقطه گذاری لکه هاست. بهتر است لکه هایی که احتمال دارد در خشکشویی دیده نشوند را به کارشناس نشان دهید. حجم بالای لباس در خشکشویی گاهی ممکن است لکه ها را از دید فرد پنهان کند. همه این موارد در شستشوی لباس و تحویل لباسی تمیزتر مهم هستند.

لطفا برچسب های داخل لباس خود را جدا نکنید!

یکی از کارهایی که بعضی از افراد عادت دارند بعد از خرید لباس خود انجام دهند این است که سریعا برچسب داخل لباس را از آن جدا می کنند. در اکثر لباس ها نکاتی که برای شستشوی لباس مهم است را با یک پارچه اضافه کوچک درون لباس می دوزند.

اگر دقت کرده باشید، روی این پارچه های کوچک راهنمایی های لازم برای شستن لباس و همچنین درجه حرارت جهت اتوکشی قید شده است. به طور کلی با رعایت مواردی که روی این پارچه های کوچک قید شده است سلامت لباس خود را در زمان اتو کشی و شستشو تامین می کنید.

این عادت را از خود دور کنید و برای اینکه نتیجه بهتری از خشکشویی لباس خود بگیرید آنها را نگه دارید. معمولا کارشناس های خشکشویی از آن راهنماها برای خشکشویی لباس ها استفاده می کنند. این راهنماها در تمامی لباس ها از جمله لباس های شب، کت و شلوار، لباس های مجلسی و غیره قرار داده شده است.

قبل از خشکشویی لباس های خود را تعمیر کنید!

نکته مهمی که باید برای سفارش به خشکشویی اینترنتی در نظر داشته باشید این است که اگر الیاف لباسی که درخواست خشکشویی آن را دارید کهنه است، حتما آن را اطلاع دهید. عدم اطلاع رسانی این مورد ممکن است به خرابی لباس منجر شود یا در نهایت موجب پارگی آن شود.

قبل از اینکه لباس خود را به خشکشویی تحویل دهید و ثبت سفارش کنید باید برای پارگی ها و آسیب های لباس فکری بکنید. البته این مورد را افرادی که اجناس را از مشتری تحویل می گیرند معمولا چک می کنند ولی اگر فرد متوجه این مورد نشود، ممکن است در شستشو میزان پارگی بیشتر شود بنابراین بهتر است آنها را رفع کنید.

در ادامه نکاتی را باید برای لباس های آسیب دیده اضافه کنیم. در تعمیر درزهای باز شده یا پارگی ها را در اجناس توپر مانند ژاکت های زمستانه و کاپشن ها بیشتر دقت کنید. علت این است که انواع پارگی ها ممکن است موجب تخلیه مواد داخلی جنس شوند و ظاهر نامناسبی را برای لباس ایجاد کنند.

در مواردی حتی این پارگی ها ممکن است به قسمت هایی گیر کند و موجب آسیب شدید به لباس شود. به همین دلیل توضیه می شود که این عیوب را قبل از تحویل لباس ها رفع کنید. شاید این نکته کمی دور از ذهن به نظر برسد ولی انتخاب شما در سفارش به یک خشکشویی اینترنتی مناسب نیز اهمیت زیادی دارد. خشکشویی واش لین با تجربه کافی خیال شما را در شستشوی انواع لباس راحت می کند.

سخن پایانی

در زندگی جدیدی که همه مردم سراسر جهان با توجه به حضور ویروس کرونا در حال تجربه هستند، انجام امور توسط اینترنت رو به افزایش است. بعد از آنکه تمامی خریدها و سفارش های غذای خود را به صورت آنلاین انجام می دهیم نوبت به خشکشویی اینترنتی رسیده است.

شاید تاکنون تجربه انجام این کار را نداشته باشید و در ثبت درخواست برای خشکشویی با کمی ابهام روبه رو باشید. از همین جهت باید به نکاتی که هنگام سفارش مهم است دقت کنید که به نتیجه دلخواه خود برسید و آسیبی به لباس ها وارد نشود.

در سفارش برای برخی از جنس ها مانند جنس های چرم که حساسیت بیشتری دارد توجه افزون تری هم داشته باشید. انتخاب یک خشکشویی مناسب در واقع از فاکتورهای مهم سفارش به خشکشویی اینترنتی به حساب می آید. از همین جهت لازم است بدانید که خشکشویی واش لین با بهترین خدمات و به روز ترین تجهیزات تجربه خوبی را از شستشوی لباس و تحویل سریع آن به شما خواهد داد.

ثبت سفارش در خشکشویی اینترنتی واش لین

  • اپلیکیشن خشکشویی  (دانلود برای اندروید و آی او اس)
  • وب اپلیکیشن خشکشویی  (پیشنهاد برای کاربران ios و دسکتاپ)
  • ربات تلگرام خشکشویی  (@washlinbot)
  • تماس با خشکشویی واشلین ۰۲۱۹۱۰۰۶۰۲۲
مبلمان...
ما را در سایت مبلمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : shadi sshadon بازدید : 161 تاريخ : شنبه 23 اسفند 1399 ساعت: 22:18

خشکشویی آنلاین چه خدماتی ارائه می دهد و چگونه باید از کیفیت آنها مطمئن شد؟ با بیشتر شدن دغدغه کاری افراد، زمان کمتری برای کارهای جانبی وجود دارد. در این شرایط افراد زمانی برای رجوع به خشکشویی های محلی ندارند و ترجیح می دهند از خشکشویی آنلاین کمک بگیرند. خشکشویی اینترنتی که از طریق نرم افزار با مردم در ارتباط است یک انتخاب عالی در زمینه شستشوی لباس است.

خشکشویی آنلاین چه خدماتی ارائه می دهد و چگونه باید از کیفیت آنها مطمئن شد؟

این مورد به شما کمک می کند که در زمان و هزینه ها صرفه جویی کنید. خشکشویی آنلاین واش لین به شما این تضمین را می دهد که البسه و منسوجات خود را پس از خشکشویی به بهترین شکل ممکن تحویل بگیرید.

برخی افراد به دلیل عدم آگاهی کامل ترجیح می دهند که از خشکشویی اینترنتی استفاده نکنند؛ چراکه به آنلاین بودن خشکشویی اعتماد ندارند. در ادامه ما به شما راهکارهایی را ارائه خواهیم داد که از کیفیت و خدمات خشکشویی اینترنتی مطمئن شوید.

چرا خشکشویی آنلاین؟

در گذشته انجام کارهای جانبی وقت زیادی از افراد می گرفت اما الان قادر هستید در کوتاه ترین زمان و با راحت ترین روش ها لباس خود را تمیز کنید. بسیاری از افراد همیشه درحال کار هستند و زمان کمی برای استراحت دارند. خشکشویی آنلاین در این زمان به شما کمک می‌ کند که دیگر نگران ترافیک، هزینه و رفت و آمد نباشید. خشکشویی آنلاین واش لین از شما برای تحویل البسه هزینه‌ دریافت نمی کند.

تمامی خدمات خشکشویی اینترنتی تابع قوانین جمهوری اسلامی است و به شما این اطمینان را می دهد که کوچک ترین تخطی از قوانین مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

همیشه افرادی که توانایی نصب پرده را ندارند، خشکشویی پرده برای آن ها یک معضل بزرگ محسوب می شود اما خشکشویی آنلاین این امکان را به شما داده است که با کمی هزینه پرده های شما را جمع و نصب کند.

از زمان اضافه خود برای خوشگذرانی استفاده کنید

هر فرد بالغی فقط یک سوم وقت خود را به استراحت می پردازد. چرا باید این وقت کم را برای تحویل البسه به خشکشویی صرف کند؟ خشکشویی اینترنتی در این زمان به کمک شما می آید و دقیقا درب منزل یا هر مکانی که می خواهید البسه و منسوجات شما را تحویل می گیرد،  خشکشویی می کند و در زمان مقرر تحویل می دهد. همه این ها زمانی اتفاق می افتد که شما در خانه وقت خود را صرف اتفاقات جذاب تر می کنید.

فقط کافی است که به خشکشویی آنلاین واش لین مراجعه کنید و در قسمت ثبت خدمات زمان تحویل لباس را انتخاب کنید و کار را دست آن ها بسپارید. خشکشویی واش لین به صورت رایگان تمام مراحل تحویل را انجام می دهد و فقط هزینه خشکشویی را از شما دریافت می کند.

از تمیزی و تعهد بی دریغ لذت ببرید

یکی از مشکلاتی که افراد با خشکشویی های معمولی دارند، این است که آن ها تعهدی در مورد البسه نخواهند داد. خشکشویی اینترنتی با بیمه کردن لباس شما این شرایط را فراهم می کند که با بیشترین اطمینان البسه و منسوجات خود را به خشکشویی بسپارید.

خشکشویی واش لین به شما این امکان را می دهد که هنگام تحویل لباس یا پرده اگر شاهد مشکلی اعم از نامناسب بودن اتوکشی، عدم تمیزی کامل و صدمه روی پارچه بودید با آن ها تماس بگیرید. در صورتی که یک ساعت پس از تحویل کالا شکایت خود را ثبت کنید؛ آن ها بدون هیچ هزینه ای برای تحویل و درست کردن لباس شما اقدام خواهند کرد.

تضمین کیفت بالا را احساس کنید

بسیاری از افراد نگران تحویل لباس خود و استفاده افراد سودجو در این رابطه هستند. این نگرانی ها کاملا منطقی هستند و برای اطمینان خشکشویی اینترنتی ترفند هایی را تعبیه کرده است که دست سارقان از البسه و منسوجات شما دور بماند.

هنگامی که درب منزل شما لباس تحویل گرفته می شود، فیشی به شما تحویل می دهند و هنگام تحویل البسه به شما اگر فیش را ارائه ندهید لباس به شما تحویل داده نمی شود.

زمانی که در وبلاگ یا نرم افزار ثبت نام می کنید حساب کاربری خواهید داشت و دیگر نگران سو استفاده افراد دیگر نخواهید بود.

زمانی که بهترین حالت عدم حمل پول نقد است و شما پول نقد در دسترس ندارید، بهترین کار استفاده از دستگاه پز است. در خشکشویی آنلاین این امکان به شما داده شده است که هنگام دریافت محصول به صورت نقدی یا با استفاده از کارت بانکی وجه خود را پرداخت کنید.

شگفتانه را فراموش نکنید

زمانی که شما یکی از مراجعه کنندگان پیگیر خشکشویی باشید، این امکان را دارید که از بعضی تخفیفاتی که خشکشویی واش لین در اختیار شما می گذارد بهره ببرید.

اگر شما فردی را با خشکشویی آنلاین واش لین آشنا کنید، مشمول تخفیف خواهید شد و این ها از خدماتی است که هر فردی از آن لذت خواهد برد.

زمانی که لباس خود را تحویل می دهید تاریخی به شما برای تحویل لباس داده می شود. ولی اگر کار ضروری برای شما پیش بیاید و توانایی دریافت لباس را  در آدرس ثبت شده نداشته باشید این امکان را دارید که چند ساعت قبل با خشکشویی تماس بگیرید و مکان تحویل لباس را تغییر دهید!

تمامی این خدمات در صنعت خشکشویی اینترنتی  شگفت انگیز هستند و باعث می شوند که شما، اطرافیان خود را نیز به استفاده از این خشکشویی ها تشویق کنید.

کلام آخر

در زمانه ای که همه به دنبال راه های آسان و سریع برای انجام خدمات هستند، خشکشویی آنلاین یک قدم بزرگ در راحتی زندگی افراد برداشته است. شما با اطمینان کامل البسه و منسوجات خود را به خشکشویی های اینترنتی بسپارید و مانند روز اول تمیز و نو تحویل بگیرید.

اطمینان با انجام خدمات بی پایان به عمل می آید. خشکشویی آنلاین واش لین با ارائه خدمات درست و کاربردی، هر فردی را برای استفاده از این خدمات ترغیب می کند. زمانی که شما باید هرچه سریعتر لباس خود را شستشو دهید و زمان کافی برای این کار ندارید بهترین کار سپردن لباس ها به خشکشویی های آنلاین است.

ثبت سفارش در خشکشویی اینترنتی واش لین

  • اپلیکیشن خشکشویی  (دانلود برای اندروید و آی او اس)
  • وب اپلیکیشن خشکشویی  (پیشنهاد برای کاربران ios و دسکتاپ)
  • ربات تلگرام خشکشویی  (@washlinbot)
  • تماس با خشکشویی واشلین ۰۲۱۹۱۰۰۶۰۲۲
مبلمان...
ما را در سایت مبلمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : shadi sshadon بازدید : 157 تاريخ : شنبه 23 اسفند 1399 ساعت: 22:11

برای چه لباس هایی باید حتما از خدمات خشکشویی استفاده کنیم؟ یکی از راه هایی که برای تمیز کردن لکه های به جا مانده بر روی لباس ها بدون نیاز به آب و صابون وجود دارد، خشکشویی است. خدمات خشکشویی برای حفظ و عدم آسیب به بافت لباس حائز اهمیت است. بسیاری از اوقات هزینه زیادی بابت خرید لباس هایمان صرف می کنیم، اما بدون توجه به نحوه شستن و نگهداری از آن باعث کهنگی و عمر کم لباس می شویم. اگر دقت کرده باشید روی برچسب بسیاری از لباس ها نوشته شده حتما با خشکشویی شسته شود. این امر یعنی از شستشوی آن در خانه پرهیز شود. خشکشویی باعث حفظ کیفیت و عمر طولانی لباس می شود. اگر قرار نیست از یک لباس گران قیمت درست مراقبت شود، پس چرا آن را بخریم و هزینه گزافی برای آن بپردازیم؟

برای چه لباس هایی باید حتما از خدمات خشکشویی استفاده کنیم؟

حال برای بسیاری از افراد این سوال پیش می آید که باید چه لباس هایی را به خشکشویی ها بسپاریم؟ در ادامه متن پیش رو همراه ما باشید تا به جواب این سوال برسید.

چرا باید از خدمات خشکشویی بهره ببریم؟

این موضوع حقیقت دارد که در ایام قدیم بدون نیاز به خشکشویی نیز می توانستند اقدام به شستن لباس هایشان بکنند. اما در زندگی های ماشینی امروز به دلیل کمبود وقت و زیاد شدن کارها این امر میسر نیست از طرف دیگر شستشو در منزل و به روش سنتی امکان دارد به بافت پارچه آسیب بزند مخصوصا لباس هایی که برچسب فقط خشکشویی روی آنها خورده باشد، حتما به خدمات خشکشویی نیاز دارند. این برچسب که همان برچسب مراقبت از لباس است، به شما هشدار می دهد که شستشوی در خانه حتما به لباس شما آسیب خواهد زد.

بعضی از افراد استفاده از خدمات خشکشویی را یک کار تجملاتی می دانند؛ اما اینطور نیست. بسیاری از افراد دقت و حساسیت لازم را در هنگام شستشوی لباس ندارد؛ از این رو باید حتما به خشکشویی ها سپرده شود. از سوی دیگر کمتر فردی حاضر است تعطیلات آخر هفته خود را برای موضوعاتی این چنین تلف کند و ترجیح می دهد کارهای مهم دیگری را جایگزین وقتی کند که برای شستشوی لباس در نظر گرفته است.

کدام لباس ها نیاز به خشکشویی دارند؟

بیشتر لباس هایی که به طور روزانه استفاده می شود، از جنس پلاستیک، نایلون و پارچه های مصنوعی هستند و شستن این گونه از لباس ها به روش سنتی و در خانه هیچ ایرادی ندارد. حتی اگر درست شسته شود، به بافت و جنس لباس هم آسیبی وارد نمی کند. از سوی دیگر لباس های دم دستی هستند و حساسیت زیادی برای مراقبت از آن وجود ندارد. ولی لازم است قبل از شستشوی لباس به برچسب لباس نیز دقت شود. اگر لباس گرانقیمتی دارید، پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات خشکشویی است.

مثلا بافت بعضی از لباس ها مثل لباس عروس یا پرده ها حساس و شکننده است به خاطر اینکه انواع تور و حریر و ابریشم در آنها به کار برده شده است، مسلما شستشوی سنتی و در خانه به بافت و جنس لباس آسیب وارد می کند. لباس عروس نمونه ای کوچک از انواع البسه ای است که باید به خشکشویی ها بسپارید. انواع لباس هایی که نیاز به خدمات خشکشویی دارند، عبارت اند از:

لباس هایی از جنس کتان

این گونه از لباس ها از آنجایی که از نخ های کتان در بافت پارچه استفاده شده است، جنس نازک و سبکی دارند.  شستن لباس های کتان در خانه و به روش سنتی به طور حتم به بافت پارچه آسیب می زند و از عمر آن می کاهد. طوری که لباس طراوت و تازگی خود را از دست می دهد. حتی اتو کشیدن این نوع از لباس ها روی آن لکه های سیاه برجای می گذارد؛ لذا استفاده از خشکشویی برای لباس های کتان واجب است.

پارچه های ابریشمی

این نوع از الیاف ابریشمی که در بافت بسیاری از لباس ها به کار می رود، از حساسیت بالایی برخوردار است. همچنین شستشوی الیاف طبیعی پارچه های ابریشمی در منزل باعث عدم ثبات رنگ پارچه می شود؛ از آن رو بهترین پیشنهاد استفاده از خدمات خشکشویی است.

لباس های پشمی

لباس هایی که از جنس پشمی هستند، تا زمانی که آب را احساس نکرده اند، دوام زیادی دارند. به محض اینکه الیاف پشمی در آب غوطه ور شوند، به راحتی جمع می شوند و دیگر به حالت اولیه برنمی گردند. پس دقت کنید که شستن لباس های پشمی چه با آب گرم چه با آب سرد از مرغوبیت آن می کاهد همچنین اگر لباس شما دارای آستر باشد، ممکن است حین شستشوی با دست از پارچه اصلی جدا شود.

پارچه های مخمل

شستشوی این نوع از پارچه ها در خانه به دلیل بافت نرم و حساسی که دارند، اصلا توصیه نمی شود؛ چراکه پارچه مخمل باید بعد از خیس شدن نرمی و لطافت خود را از دست می دهد و حالتی زبر به خود می گیرد. برای حفظ مرغوبیت این نوع از پارچه ها باید کار را به کاردان سپرد. پس خشکشویی های مطمئن برای شستن این نوع از پارچه ها بهترین راهکار است.

برای سایر لباس ها از قبیل کت و شلوار، کاپشن، پالتو، لباس های جین، لباس های توری و مجلسی زنانه، انواع پرده های حریر، ساتن و زبرا و انواع سوئیشرت ها نیز بهتر است از خدمات خشکشویی استفاده کنید؛ زیرا به بافت لباس آسیبی وارد نمی شود همچنین موجب حفظ مرغوبیت و جنس البسه می شود.

سخن آخر

در دنیای ماشینی امروز به دلایل بسیاری که ذکر شد، استفاده از خدمات خشکشویی به یکی از ضروری ترین مسائل تبدیل شده است. برای شستن لباس هایی که امکان شستشوی آنها در خانه وجود ندارد و لکه های قدیمی در آن ایجاد شده، هیچ راهی جز خشکشویی وجود ندارد. همچنین استفاده از امکانات خشکشویی های معتبر باعث می شود که به خاطر حلال هایی که در امر شستشو به کار برده می شود، بافت و جنس لباس آسیب نمی بیند و لباس ها بعد از شستشو رنگ کهنگی به خود نمی گیرند.

علاوه بر این بسیاری از افراد به خاطر مشغله های زیادی که دارند، دیگر وقتی برای این امر اختصاص نمی دهند. خشکشویی واش لین با سال ها تجربه کار مفید و مجهز بودن به مدرن ترین تجهیزات خشکشویی در این زمینه همراه شماست که به بهترین کیفیت دست یابید.

ثبت سفارش در خشکشویی اینترنتی واش لین

  • اپلیکیشن خشکشویی  (دانلود برای اندروید و آی او اس)
  • وب اپلیکیشن خشکشویی  (پیشنهاد برای کاربران ios و دسکتاپ)
  • ربات تلگرام خشکشویی  (@washlinbot)
  • تماس با خشکشویی واشلین ۰۲۱۹۱۰۰۶۰۲۲
مبلمان...
ما را در سایت مبلمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : shadi sshadon بازدید : 186 تاريخ : شنبه 23 اسفند 1399 ساعت: 22:05

مزیت های خشکشویی اینترنتی چیست و چرا باید آن را انتخاب کرد؟ افراد برای افزایش آگاهی خود و اقدام برای ثبت سفارش به دنبال آشنایی با مزیت های خشکشویی اینترنتی هستند. امروزه افراد در زندگی روزمره خود به مدرن بودن و راحتی عادت کرده اند. آنها برای انجام امور روزانه خود به دنبال سریع ترین و مقرون به صرفه ترین راه ها هستند.

مزیت های خشکشویی اینترنتی چیست و چرا باید آن را انتخاب کرد؟

با توجه به اینکه نظافت و تمیزی افراد برای آنها بسیار مهم و حیاتی است، شستشو نیز اهمیت دارد. نحوه شستشو هر وسایل و البسه ای از لحاظ شستشو و مواد مصرفی متفاوت خواهد بود. به این دلیل این کار نیاز به اطلاعات کارشناسی و تخصصی دارد که خشکشویی ها از پس آن بر می آیند. در ادامه با مزایای خشکشویی آنلاین آشنا شوید.

مزیت های خشکشویی اینترنتی را بدانید

مشتریان برای انتخاب خشکشویی اینترنتی شرایط و حساسیت های خاصی دارند. خشکشویی اینترنتی به دلیل اینکه از فضای مجازی استفاده می کند، کاربران نگران امنیت آن و کلاهبرداری های اینترنتی هستند.

اما با مطالعه و در نظر داشتن شرایط ویژه ای مانند رضایت مشتریان و تجربه کاری این واحد صنفی به اطمینان و اعتماد مناسبی می رسند. با در نظر داشتن مزیت های خشکشویی آنلاین به ثبت سفارش خود می پردازند.

دسترسی آسان به خشکشویی های اینترنتی

افراد به دلیل مشغله های کاری که در طول روز دارند، برای تمیزی وسایل خود و حساسیت به آنها از خشکشویی اینترنتی استفاده می کنند.

مشتریان با در اختیار گذاشتن سفارش و در نظر داشتن مزیت های خشکشویی اینترنتی از نگرانی از آسیب هایی که ممکن است از رنگی کردن پارچه با آن مواجهه شوند، جلوگیری می کنند.

با استفاده از خشکشویی، کل فرآیند تمیزی را از شستشو و لکه گیری تا اتوشویی به خشکشویی اینترنتی سپرده و خیالشان راحت می شود.

اپلیکیشن های موبایلی و سایت خشکشویی اینترنتی

راحتی و دسترسی به خشکشویی اینترنتی از شرایط مهمی است که مشتریان در نظر دارند. مشتریان با استفاده از سایت یا اپلیکیشن هر خشکشویی به خدمات آنها در هر زمان و هر مکان دسترسی پیدا می کنند.

بنابراین با استفاده از اپلیکیشن و سایت خشکشویی ثبت سفارش طبق درخواست مشتری انجام می شود. خشکشویی های سنتی محدودیت زمانی برای ثبت سفارش مشتری دارند. ولی در خشکشویی آنلاین به راحتی در هر زمان به ثبت سفارش خود می پردازند. این نوع خشکشویی طبق زمان و مکانی که مشتری تعیین می کند به سفارش آنها رسیدگی و فرآیند خشکشویی را انجام می دهد.

نحوه حمل و نقل، دریافت سفارش ها

از مزیت های خشکشویی اینترنتی به نحوه حمل و نقل، دریافت سفارش ها اشاره می شود. پس از ثبت سفارش از طریق سامانه های اینترنتی و تایید درخواست مشتریان به صورت اینترنتی، پیک خشکشویی برای آنها ارسال می شود.

پیک خشکشویی برای دریافت سفارش مشتری به آدرس مورد نظر می رود و سفارش را از مشتریان تحویل می گیرد.

پس از تحویل سفارش به خشکشویی فرآیند شستشو انجام می شود و پیک مجددا برای تحویل سفارش مشتری به آدرس ذکر شده می رود.

طول این فرآیند توسط پیک باید به صورت دقیق و مرتب انجام بگیرد که آسیبی به سفارش ها وارد نشود. با در نظر گرفتن این مزیت خشکشویی در زمان و هزینه رفت و آمد مشتری نیز صرفه جویی می شود.

بیمه سفارش های مشتری

خشکشویی های اینترنتی برای سفارش های مشتریان ارزش ویژه ای قائل هستند. همین موضوع به مرور زمان باعث جذب مشتریان بیشتر می شود.

از مهمترین مزیت های خشکشویی اینترنتی به بیمه شدن سفارش های مشتری دست پیدا می کنید. خشکشویی ها در طول فرآیند شستشو تا اتوکشی ضمانتی برای جلوگیری از آسیب به سفارش های مشتری دارند.

ممکن است زمانی که پیک به دریافت و تحویل سفارش می روند به آنها آسیب وارد کند و باعث پارگی یا کشیدگی شود. یا در طول فرآیند لکه گیری، مواد شستشو و اتوکشی با مشکلات اساسی مواجهه باشد. در این صورت هزینه خسارت به مشتری پرداخت می شود.

بنابراین خشکشویی اینترنتی با بیمه سفارش ها اطمینان و اعتماد مشتریان را افزایش می دهد.

کارشناسان حرفه ای و با تجربه

در خشکشویی ها برای جلوگیری از آسیب به جنس پارچه های مشتری باید دانش کافی در زمینه مواد مصرفی برای هر پارچه، میزان مواد، نحوه شستشو، نحوه اتوکشی وغیره برخوردار باشند.

به برچسب پارچه ها که معمولا داخل لباس ها توجه کنند که کاملا نحوه شستشو و خشک کردن آنها را بیان می کند.

با توجه به مزیت های خشکشویی اینترنتی این موارد اهمیت زیادی برای مشتریان دارد که مجدد از خشکشویی مورد نظر استفاده کنند یا خیر. پس تجربه و حرفه ای بودن خشکشویی قابل توجه کاربران اینترنتی است.

مراحل سفارش مشتریان

تمام مراحل سفارش به خشکشویی آنلاین به صورت کاملا اینترنتی، از مرحله دریافت تا تحویل بدون نیاز به حضور مشتری و رفت و آمد او به خشکشویی انجام می شود.

در ابتدا اطلاعات شخصی مشتری در سامانه ثبت شده سپس اقدام به درج سفارش های خود و پرداخت هزینه می کنند. پس از ثبت و تایید مشتری خشکشویی با آنها تماس گرفته و برای دریافت سفارش پیک خود را اعزام می کند.

فرآیند انجام خشکشویی سفارش ها

پس از دریافت سفارش مشتریان از طریق پیک، خشکشویی فعالیت خود را نسبت به نظافت آن انجام می دهد. با در نظر داشتن مزیت های خشکشویی اینترنتی، مراحل کاملا حرفه ای انجام می شود.

در ابتدا سفارش را برچسب گذاری می کند که در طول فرآیند با سایر سفارش ها قاطی نشود. سپس جنس لباس و نوع لکه توسط کارشناسان مشخص می شود که فرآیند شستشو و لکه گیری را با مواد و زمان مناسبی انجام دهند.

پس از شستشو به مرحله خشک کردن سفارش ها می رسند که طبق جنس پارچه مدت و نحوه آن متفاوت است. در نهایت سفارش ها داخل کاور پلاستیکی قرار می گیرد و تمیز و مرتب برای تحویل آماده خواهد شد. سفارش برای تحویل به پیک داده شده و به مشتری ارسال می شود.

سخن آخر

مزیت های خشکشویی اینترنتی طبق موارد بیان شده برای مشتریان قابل توجه خواهد بود. زیرا با صرف کمترین هزینه و زمان فرآیند نظافت وسایل خود را به خشکشویی های با تجربه و حرفه ای می سپارند. خشکشویی با کیفیت بالا و تضمین شده سفارش ها را دریافت و تحویل می دهد.

خشکشویی های اینترنتی با کیفیت و مجرب رضایت مشتریان زیادی را در طی زمان جلب می کنند. خشکشویی واش لین آماده ارائه کلیه خدمات برای مشتریان عزیز است.

ثبت سفارش در خشکشویی اینترنتی واش لین

  • اپلیکیشن خشکشویی  (دانلود برای اندروید و آی او اس)
  • وب اپلیکیشن خشکشویی  (پیشنهاد برای کاربران ios و دسکتاپ)
  • ربات تلگرام خشکشویی  (@washlinbot)
  • تماس با خشکشویی واشلین ۰۲۱۹۱۰۰۶۰۲۲
مبلمان...
ما را در سایت مبلمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : shadi sshadon بازدید : 165 تاريخ : شنبه 23 اسفند 1399 ساعت: 22:00

ثبت سفارش خشکشویی اینترنتی شامل انجام چه مراحلی است؟ ثبت سفارش خشکشویی اینترنتی از طریق سایت و اپلیکشن برای عموم مردم امکان پذیر است. این روند باعث افزایش سرعت در فرآیند درخواست خشکشویی وسایل می شود.

ثبت سفارش خشکشویی اینترنتی شامل انجام چه مراحلی است؟

خشکشویی های سنتی در زمان ثبت سفارش محدودیت دارند. به این دلیل این روزها که بیشتر امور رفاهی افراد از طریق اینترنت انجام می شود، ممکن است خشکشویی های سنتی کارایی خود را تا حدودی از دست بدهد.

خشکشویی های اینترنتی از این محدودیت برخوردار نیست و در طول شبانه روز امکان ثبت سفارش را به مشتریان می دهند. در ادامه مطلب به مراحل ثبت سفارش برای خشکشویی اینترنتی توجه کنید.

مراحل ثبت سفارش خشکشویی اینترنتی را بدانید

خشکشویی اینترنتی از جمله فناوری های نوظهوری است که توجه افراد زیادی را جلب کرده است. با این پیشرفت افراد ترجیح می دهند برای صرفه جویی در زمان و هزینه، بیشتر امور روزانه خود را به صورت اینترنتی انجام دهند.

خشکشویی اینترنتی از جمله این امور است که افراد برای شستشو وسایل با ارزش خود از آن استفاده می کنند. با انتخاب خشکشویی مطمئن و قابل اعتماد به کیفیت عالی از نحوه فرآیند شستشو می رسید.

مشتریان با در نظر داشتن شرایط خاصی مانند تجربه کافی، رضایت مشتری، کارشناسان حرفه ای وغیره به انتخاب خشکشویی اینترنتی مناسب و مقرون به صرفه خواهند رسید. سپس اقدام به ثبت سفارش خود می کنند.

مراجعه به سایت یا اپلیکیشن

هر خشکشویی اینترنتی در ابتدا برای معرفی خود سایتی را ایجاد می کند. در سایت اطلاعات و خدمات ارائه شده را معرفی و امکان نظرات مشتریان را برای فرآیند شستشو سفارش برقرار خواهد کرد.

مشتریان جدید طبق این اطلاعات و نظر مشتریان به ثبت سفارش خشکشویی اینترنتی وسایل خود برای شستشو یا اتوکشی اقدام می کنند.

ثبت سفارش برای مشتریان از دو طریق سایت و اپلیکیشن امکان پذیر است. اپلیکیشن به دلیل دسترسی راحت و بیشتر در هر زمان و هر مکان مورد استفاده بیشتری نیز قرار می گیرد.

لازم است قبل از فرآیند ثبت سفارش شرایط و قوانین خشکشویی را به طور کامل مطالعه کنید. با مطالعه آنها مشکلی در طول فرآیند با خشکشویی نخواهید داشت زیرا به شرایط آن آگاهی دارید.

ثبت اطلاعات شخصی

پس از اینکه برای ثبت سفارش داخل سایت یا اپلیکشین موبایل شدید باید اطلاعات شخصی خود را وارد کنید. با این کار اعتماد خشکشویی نسبت به مشتری واقعی جلب می شود. این اطلاعات شامل موارد زیر است:

  • نام و نام خانوادگی؛
  • شماره تماس همراه؛
  • آدرس منزل؛
  • نوع درخواست سفارش؛
  • وغیره.

این اطلاعات فقط یکبار در حساب کاربری مشتری در سایت یا اپلیکشین خشکشویی موردنظر درج می شود. دفعات بعدی برای سفارش لازم نیست این مرحله را از ابتدا کامل کنند. برای سفارش های بعدی فقط نام کاربری را وارد می کنند.

همچنین در این قسمت پس از ثبت تلفن همراه کدی برای مشتری ارسال می شود. به این منظور که شماره تماس تایید شود و به مرحله بعد برود.

ثبت نوع درخواست

پس از اینکه مرحله ثبت نام اولیه و اطلاعات شخصی مشتری با زمان ثبت و تحویل وارد شد، مشتریان به مرحله نوع ثبت سفارش خشکشویی اینترنتی منتقل می شوند.

در این مرحله نوع وسیله یا البسه خود را انتخاب می کنند. نوع وسایل و البسه مانند پرده، پتو، لباس با جنس های مختلف وغیره است.

در ضمن قسمت توضیحاتی در این بخش در نظر گرفته شده که مشتری اطلاعات کاملی از درخواست اقلام مورد نظر خود مانند حساسیت نسبت به سفارش، ظرافت پارچه و توضیحات بیشتری در مورد آن را درج کند.

نوع خشکشویی و لیست قیمت ها

در این مرحله پس از ثبت نوع درخواست باید نوع خشکشویی خود مانند اتوکشی با بخار، شستشو، شستشو و اتوکشی، لکه گیری و شستشو وغیره انتخاب شود.

همچنین قیمت های هر خدمات نیز زیر آن درج شده است. نسبت به نوع خشکشویی و نوع جنس پارچه ای که سفارش ها دارد، قیمت آن طبق اتحادیه و تخفیفات ویژه خشکشویی در نظر گرفته می شود.

انتقال به سبد خرید

سفارشات درخواستی نسبت به نوع درخواست و نوع خشکشویی وارد سبد خرید می شود. در سبد خرید مشتری نوع سفارش را تایید کرده و ثبت سفارش خود را ثبت خواهد شد.

ثبت سفارش مشتری

پس از تکمیل این مراحل و تایید هر مرحله از طرف مشتری به صفحه دیگری منتقل می شوید. در این صفحه به شما اطلاع داده می شود که رسید یا سفارش شما ثبت شد.

در این صفحه شماره پیگیری برای مشتری درج می شود که باید آن را تا زمان تحویل و برای پیگیری سفارش خود باید حتما یادداشت کند. در صورت لزوم ادعای خود را برای ثبت سفارش خشکشویی اینترنتی ثابت کند.

تماس خشکشویی با مشتری و ارسال پیک برای دریافت سفارش

پس از انجام این مراحل و تایید نهایی توسط مشتری، کارشناسان خشکشویی برای اطمینان بیشتر از درخواست سفارش با آنها تماس می گیرند.

کارشناسان با اطمینان از نوع سفارش مشتری برای دریافت سفارش آنها به آدرس درج شده مراجعه کرده و سفارش را تحویل می گیرند.

پس از انجام فرآیند سفارش و دریافت آن در تاریخ تحویل درخواستی مشتری پیک خشکشویی سفارش را به مشتری در مکان درخواستی او تحویل می دهد.

در ثبت سفارش خشکشویی اینترنتی، پیک ارسال شده به آدرس مشتری پس از دریافت سفارش رسیدی را به عنوان تحویل سفارش به مشتری می دهد. البته این امکان برای مشتری وجود دارد که به صورت حضوری سفارش خود را تحویل بگیرد یا تحویل دهد.

واریز وجه خدمات و تخفیف ها

مبلغی که برای سفارش و رفت و آمد در نظر گرفته شده طبق اتحادیه اصناف خشکشویی بوده و به صورت اینترنتی یا حضوری به پیک واریز می شود.

خشکشویی مورد نظر برای جلب بیشتر مشتری تخفیف هایی را برای او در نظر می گیرد. این کار باعث جذب بیشتر مشتری و سفارش های بعدی به این خشکشویی می شود.

ثبت سفارش خشکشویی اینترنتی توجه افراد زیادی را به د

سخن آخر

لیل ارائه خدمات مختلف با در نظر داشتن نیاز مشتری جلب کرده است. افراد با اطمینان کافی که به خشکشویی اینترنتی و فرآیند آن طبق شرایط و قوانین به دست می آوردند، اقدام به ثبت سفارش می کنند.

ثبت سفارش اینترنتی از طریق سایت یا اپلیکیشن موبایلی در کمترین زمان ممکن برای مشتری انجام می گیرد. با هزینه مقرون به صرفه و تخفیفات ویژه اقدام به ارائه خدمات از خشکشویی اینترنتی می کند.

خشکشویی اینترنتی واش لین با مجرب ترین کارشناسان و کیفیت بالا خدمات آماده انجام سفارش های مشتریان عزیز است.

ثبت سفارش در خشکشویی اینترنتی واش لین

  • اپلیکیشن خشکشویی  (دانلود برای اندروید و آی او اس)
  • وب اپلیکیشن خشکشویی  (پیشنهاد برای کاربران ios و دسکتاپ)
  • ربات تلگرام خشکشویی  (@washlinbot)
  • تماس با خشکشویی واشلین ۰۲۱۹۱۰۰۶۰۲۲
مبلمان...
ما را در سایت مبلمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : shadi sshadon بازدید : 152 تاريخ : شنبه 23 اسفند 1399 ساعت: 21:54

برای سفارش به خشکشویی آنلاین این نکات را فراموش نکنید! خیلی از افراد احساس می کنند که برای سفارش به خشکشویی آنلاین باید لباس ها را بدون هیچ تفکیک خاصی به خشکشویی تحویل دهند؛ اما اینگونه نیست!

برای سفارش به خشکشویی آنلاین این نکات را فراموش نکنید!

نکات مختلفی وجود دارد که هنگام سفارش به خشکشویی آنلاین باید به آن توجه کنید؛ زیرا ممکن است بی توجهی شما منجر به خراب شدن لباس ها شود یا اینکه به دلیل وارد نکردن آدرس دقیق در نرم افزار خشکشویی، ساعت های زیادی در انتظار پیک مرکز بمانید و زمان خود را تلف کنید.

در این مقاله قصد داریم به بررسی نکات مهمی هنگام سفارش به مراکز خشکشویی آنلاین بپردازیم. لازم به ذکر است خشکشویی واش لین با تجربه کاری مفید در این زمینه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. این مجموعه با بهره مندی از انواع دستگاه های پیشرفته خشکشویی و نیروی کار ماهر به شستشوی انواع پارچه، پرده، مبلمان، لباس های مجلسی و کالای خواب می پردازد.

بررسی چند نکته مهم هنگام سفارش به خشکشویی آنلاین

امروزه پیشرفت تکنولوژی به قدری بوده است که تقریبا برای بیشتر کارها نرم افزارهای گوناگونی طراحی شده است که انجام کارها را به صورت آنلاین فراهم می کند. نرم افزار یا اپلیکیشن خشکشویی یکی از اقدامات جالب و بسیار کاربردی بشر است؛ زیرا در خانه های کوچک و مدرن امروزی فضای کافی برای شستشو و تمیزی لباس ها نیست.

همچنین شستن پتو در ماشین لباسشویی های خانگی کار نادرستی است؛ زیرا علاوه بر مصرف آب زیاد، آسیب رسانی به ماشین لباسشویی و مصرف برق باعث می شود پتو در برخورد با آب سنگین شده و جایی برای خشک کردن آن وجود نداشته باشد و ممکن است برخی از پتوها در برخورد با آب حالت خود را از دست بدهند.

با این حساب استفاده از خشکشویی کار عاقلانه ای به نظر می آید. به جای آنکه زمان خود را در ترافیک های شهری تلف کنید که به یک مرکز خشکشویی برسید، بهتر است از مزایای سفارش به خشکشویی آنلاین استفاده کنید.

این مراکز پیک های مخصوصی دارند که به آدرس شما رجوع می کنند و پس از تحویل گرفتن لباس ها و شستن آن ها، دوباره آن ها را برای شما ارسال می کنند؛ اما به چه نکاتی باید هنگام سفارش به خشکشویی آنلاین توجه کنیم؟

وارد کردن دقیق آدرس

زمانی که نرم افزار خشکشویی مورد نظر را روی تلفن همراه خود نصب می کنید، پس از اجرا و مشخص کردن کالاهای خود برای شستشو، باید آدرستان را به طور دقیق وارد کنید.

هنگام سفارش به خشکشویی آنلاین و ورود آدرس باید منطقه، خیابان، محله، کوچه، ساختمان مسکونی یا اداری، پلاک و واحد را به طور دقیق و با جزئیات وارد کنید. بهتر است دو شماره تلفن نیز درج کنید.

در برخی از موارد با ورود آدرس نادرست یا ناقص، پیک خشکشویی ساعت ها در خیابان ها به دور خود می چرخد که آدرس شما را پیدا کند و این امر باعث اتلاف وقتتان نیز می شود. بنابراین در وارد کردن آدرس خود دقت کافی را داشته باشید.

تفکیک لباس ها

یکی از مسائل مهمی که در شستشو و خشکشویی لباس ها اهمیت دارد، تفکیک لباس ها از یکدیگر است. زمانی که اقدام به ثبت سفارش به خشکشویی آنلاین می کنید باید نوع، جنس و رنگ لباس ها را مشخص کنید.

بهتر است لباس های سفید را در یک کیسه و لباس های رنگی را در کیسه ای دیگر بگذارید و به پیک خشکشویی تحویل دهید.

شاید برای شما سوال باشد که چرا باید این کار را انجام دهید؟! در واقع تفکیک لباس ها به خشکشویی کمک می کند که با سرعت بیشتری به شستشوی لباس ها بپردازد.

بهتر است لباس ها را بر اساس رنگ و جنس تفکیک کنید. لباس های جین، پشمی، نخی و چرمی را نیز از یکدیگر جدا کنید.

عدم جداسازی برچسب لباس

مهمترین نکته هنگام سفارش به خشکشویی آنلاین این است که به هیچ عنوان برچسب لباس ها را جدا نکنید؛ زیرا در خشکشویی های حضوری شما به مرکز مراجعه می کنید و اطلاعات لازم را به متصدی خشکشویی می دهید؛ اما در خشکشویی های اینترنتی باید هر آنچه که مربوط به لباس ها و دیگر اقلامتان است را یادداشت کرده و برچسب های روی لباس را جدا نکنید.

روی این برچسب ها نحوه شستن کالاها و دمای آب و دمای اتوکشی مورد نیاز ذکر شده است. این امر به کارکنان خشکشویی کمک می کند که در شستشوی لباس ها دقت لازم را به عمل آورند و از دمای مناسب برای شستشو و اتو کشی استفاده کنند.

بررسی جیب پوشاک

برخی از افراد بدون توجه به جیب لباس های خود، هنگام سفارش به خشکشویی آنلاین آن ها را به پیک تحویل می دهند. البته بسیاری از خشکشویی ها پیش از آنکه به شستشوی لباس ها بپردازند، جیب ها را بررسی می کنند اما به قول قدیمی ها " کار از محکم کاری عیب نمی کند! "

ممکن است کارکنان خشکشویی سهل انگاری کرده و به محتویات جیب لباس توجهی نکنند و با شستن لباس ها لوازم ارزشمند داخل جیب را از بین ببرند.

ممکن است وجود دستمال کاغذی در جیب، لباس های دیگر را کثیف کند یا وجود کلید و سوزن، باعث پارگی لباس های ظریف و نازک شود که این به ضرر خود شماست.

بنابراین بهتر است جیب های خود را خالی کنید و سپس لباس را به پیک تحویل دهید.

کلام آخر

بهره مندی از خشکشویی های آنلاین خدمت بزرگی به انسان ها است؛ زیرا در زمان و هزینه آن ها صرفه جویی می شود و بدون تلف کردن وقت در ترافیک های شهری، به راحتی با برقراری تماس یا درج سفارش در نرم افزار این مراکز، لباس های کثیف خود را تمیز و نو تحویل می گیرند.

هنگام سفارش به خشکشویی آنلاین باید به نکات مختلفی نظیر درج دقیق آدرس، تفکیک لباس ها، بررسی جیب لباس ها و عدم جداسازی برچسب های لباس دقت کنید.

خشکشویی واش لین با امکان ثبت سفارش به صورت آنلاین، در اسرع وقت به محل مورد نظر شما رجوع می کند و پس از تحویل گرفتن لباس ها، آن ها را شسته و تمیز تحویل شما می دهد.

ثبت سفارش در خشکشویی اینترنتی واش لین

  • اپلیکیشن خشکشویی  (دانلود برای اندروید و آی او اس)
  • وب اپلیکیشن خشکشویی  (پیشنهاد برای کاربران ios و دسکتاپ)
  • ربات تلگرام خشکشویی  (@washlinbot)
  • تماس با خشکشویی واشلین ۰۲۱۹۱۰۰۶۰۲۲
مبلمان...
ما را در سایت مبلمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : shadi sshadon بازدید : 164 تاريخ : شنبه 23 اسفند 1399 ساعت: 21:48

شوینده های خشکشویی چه ویژگی ها و تفاوتی دارند؟ همان طور که می دانید در خشکشویی ها لباس ها اکثرا بدون آب شسته می شوند. این موضوع به علت آسیب به پارچه در زمان قرار گیری در آب است. همچنین در آب لباس ها چروک می شوند و صاف شدن آن ها سخت خواهد شد. به همین دلیل صنعت خشکشویی پدید آمده است و امروزه ما بیشتر لباس های گران قیمت و مرغوب را برای شستشو به خشکشویی ها می سپاریم.

شوینده های خشکشویی چه ویژگی ها و تفاوتی دارند؟

از آن جا که روش خشکشویی با روش های شستشو در منزل با ماشین یا دست متفاوت است، حتما در نوع انجام کار و مواد با یکدیگر فرق خواهند داشت. در این مقاله سعی داریم شما را با ویژگی های شوینده های خشکشویی و تفاوتشان با شوینده های معمولی که تا به حال با آن سر و کار داشته ایم در واش لین آشنا کنیم.

ویژگی شوینده های خشکشویی

در مورد ویژگی شوینده های مورد استفاده در خشک شویی اولین موردی که باید به آن دقت شود ضد چروک بودن آن است. به همین دلیل از مواد قلیایی برای شستشو در خشکشویی ها استفاده می شود. مواد شوینده نباید باعث ایجاد چروک شوند.

مواد شوینده خشکشویی ها باید باعث نرم و لغزنده شدن پارچه ها شوند. زیرا طبق گفته های پیشین در خشکشویی ها برای جدا سازی لکه از آب استفاده نمی شود. این کار به عهده شوینده های خشکشویی گذاشته شده است. شوینده ها با لغزنده کردن لکه و پارچه باعث جدا شدن آنها از یکدیگر می شوند.

سوالی که در ذهن ایجاد می شود این است که پس از لکه برداری چه اتفاقی می افتد و چگونه لکه ها از بین می روند؟ این کار را دی اکسید کربن انجام می دهد. ما در خشکشویی آب نداریم اما از دی اکسید کربن به جای آب استفاده می کنیم. به این صورت که گاز دی اکسید کربن در دستگاه های خشکشویی تحت فشار قرار می گیرد و به شکل مایع در می آید. کاری که در شستشوی معمولی آب برای از بین بردن لکه ها انجام می دهد را در خشکشویی ها دی اکسید کربن مایع انجام خواهد داد.

جالب اینکه پس از پایان خشکشویی دی اکسید کربن دوباره به گاز تبدیل می شود. این موضوع باعث می شود لباس ها به صورت خشک از دستگاه بیرون بیایند. با این حالت لباس ها چروک نیز نمی شوند زیرا با آب برخورد نداشتند.

در بعضی موارد نیز لباس ها با بخار شویی تمیز و ضد عفونی می شوند و نیازی به شستشو با حلال ها و دی اکسید کربن ندارند. این عملیات در خشکشویی ها به صورت تخصصی و با دستگاه های بخار قوی انجام می پذیرد. ضمنا برخی از شوینده های خشکشویی قابل بازیافت هستند.

لکه بری در خشکشویی ها توسط چه شوینده هایی انجام خواهد شد؟

در خشکشویی ها شستشو در چندین مرحله و چندین نوع انجام می شود. یکی از مراحل که مهمترین آن نیز محسوب می شود، عملیات لکه بری است. برای این منظور از حلال هایی استفاده می شود. این حلال ها مطابق لکه های روی پارچه انتخاب می شوند. که در این قسمت به آن می پردازیم.

  • یکی از عمده ترین مواد شستشوی مورد استفاده در خشکشویی ها پرکلرواتیلن یا تترا کلرو اتان است که به مایع خشکشویی نیز معروف است. این مایع سنگین، بی رنگ، با بوی شیرین و غیر قابل اشتعال است. این ماده در آب حل نمی شود اما با الکل حل خواهد شد. بسیاری از لکه ها با این ماده در دستگاه های خشکشویی پاک می شوند. این ماده پس از مصرف قابل بازیافت است؛
  • هیدروژن پراکسید نیز یکی دیگر از شوینده های خشکشویی است. این ماده بسیار قوی است و برای لکه های سرسخت چرب و رنگی که مدت هاست روی پارچه مانده است استفاده می شود؛
  • صابون های خشکشویی ماده دیگری از شوینده های خشکشویی است. این ماده قلیایی است و نرم کننده دارد و مواد لکه را به راحتی از روی پارچه جدا می کند. این ماده فراوری شده در کارخانه است که به منظور استفاده در خشکشویی تولید شده است؛
  • در بخش حلال ها می شود به سرکه و آبلیمو طبیعی به عنوان لکه بر های چای و قهوه اشاره کرد؛
  • الکل ماده دیگری در خشکشویی هاست که برای از بین بردن لکه های چرب رنگی مورد ستفاده قرار می گیرد مانند لکه های حاصل از لوازم آرایش؛
  • نمک و جوش شیرین نیز برای لکه بری خون و عطر و ادکلن حلالی مناسبی است؛
  • گلیسیرین در صنعت خشکشویی کاربرد زیادی دارد. برای از بین بردن لکه جوهر از گلیسیرین استفاده می شود.

تفاوت شوینده های خشکشویی با دیگر شوینده ها

شوینده های خشکشویی با شوینده هایی که تا کنون شناختیم تفاوت های زیادی دارند. شوینده های خشکشویی باید از دسته باز ها باشند و بر پارچه آسیب وارد نکنند. به دلیل عدم استفاده از آب باید خاصیت لغزندگی زیادی داشته باشند که نتیجه مطلوبی حاصل شود.

خاصیت نرم کنندگی و ضد چروک نیز یکی از تفاوت های این مواد با شوینده های معمولی است. ما در شستشو با آب لباس ها را کاملا چروک تحویل می گیریم و باید برای اتو کشی کلی زمان صرف کنیم. معمولا چروک های ریزی در لباس ها باقی می مانند که هرگز قادر به رفع آن نیستیم. شوینده های خشکشویی با استفاده از تفاوت و خاصیت های خود لباس ها را بدون چروک تمیز می کنند.

سخن نهایی

در این بخش از سایت خشکشویی آنلاین واش لین با شوینده های خشکشویی و ویژگی های آن آشنا شدیم. شاید فکرش را هم نمی کردید شوینده های آنقدر متنوع و متفاوت از آن هایی که تا به حال دیده ایم باشند. همان طور که متوجه شدید برای لکه بری از مواد ساده آشنا تا مواد شیمیایی تخصصی استفاده می شود که برای هر لکه مناسب است.

استفاده از خشکشویی ها برای حفظ لباس های با ارزش ما بسیار حائز اهمیت است. امروزه خشکشویی های اینترنتی با دریافت سفارش در هر ساعت از شبانه روز و ارسال پیک به درب منزل کار ما را برای استفاده از خدمات خشکشویی راحت تر کرده اند.

ثبت سفارش در خشکشویی اینترنتی واش لین

  • اپلیکیشن خشکشویی  (دانلود برای اندروید و آی او اس)
  • وب اپلیکیشن خشکشویی  (پیشنهاد برای کاربران ios و دسکتاپ)
  • ربات تلگرام خشکشویی  (@washlinbot)
  • تماس با خشکشویی واشلین ۰۲۱۹۱۰۰۶۰۲۲
مبلمان...
ما را در سایت مبلمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : shadi sshadon بازدید : 151 تاريخ : جمعه 22 اسفند 1399 ساعت: 23:48

برای خشکشویی البسه توری چه مواردی را باید رعایت کنیم؟ خشکشویی البسه توری کاری بسیار حرفه ای و پر مهارت است؛ زیرا این لباس های ظریف ممکن است با کوچک ترین اتفاقی، پاره شده و آسیب ببینند. بنابراین در شستشوی آن ها باید نهایت دقت را به کار برد.

برای خشکشویی البسه توری چه مواردی را باید رعایت کنیم؟

امروزه استفاده از مراکز خشکشویی بسیار رواج پیدا کرده است؛ زیرا اغلب افراد جامعه به دلیل مشغله های کاری، زمانی برای شستشوی لباس های کثیف و آلوده خود ندارند و با دیدن لباس های تلنبار شده روی یکدیگر کلافه می شوند. با این حساب به وجود آمدن مراکز خشکشویی خدمتی بزرگ به انسان ها بوده است.

شستشوی بسیاری از لباس ها از جمله پارچه های توری، مخمل، ابریشم، چرم، پارچه های رنگی و سفید در خانه کار چندان مناسبی نیست؛ زیرا باعث می شود آب و برق زیادی مصرف شده و به دلیل عدم مهارت در شستشوی این لباس ها، متحمل هزینه های گزافی شوید.

با بهره گیری از مراکز خشکشویی مانند خشکشویی واش لین به راحتی و با اطمینان لباس های ارزشمند خود را به آن ها بسپارید و مانند روز اول تمیز و نو تحویل بگیرید.

نکات مهم خشکشویی البسه توری

شاید برای شما جالب باشد بدانید خشکشویی البسه توری چگونه است؟ این لباس های ظریف و جذاب که از طرفداران زیادی در بین خانم ها برخوردار است، نیاز به دقت بالایی در شستشو دارد.

اغلب از پارچه های توری در لباس های مجلسی مانند لباس عروس استفاده می شود. به همین دلیل شستشوی آن ها کاری بسیار حساس است. بهتر است لباس های توری خود را برای شستن به خشکشویی بسپارید. این مراکز با بهره گیری از مواد شوینده مخصوص، هیچگونه آسیبی را به لباس های دلبند شما وارد نمی کنند.

در خشکشویی البسه توری باید نکات زیر را مد نظر قرار داد:

  •     مواد شوینده؛
  •     عدم استفاده از خشک کن؛
  •     دقت عمل در شستشوی لباس های توری و کار شده مانند لباس عروس؛
  •     لکه گیری لباس؛
  •     جداسازی لباس های توری.

در ادامه مقاله به شرح هر یک از این نکات می پردازیم.

مواد شوینده

یکی از مهم ترین مواردی که هنگام خشکشویی البسه توری باید مد نظر قرار دهید، عدم استفاده از مقدار زیادی ماده شوینده است. بهتر است مقدار کمی از مواد شوینده مخصوص خشکشویی را داخل دستگاه بریزید و در دور کند ماشین های خشکشویی آن را تنظیم کنید.

هرچند که مواد شوینده مورد استفاده در خشکشویی ها اسیدی نیستند، اما برخی از لباس ها ممکن است به دلیل لطافت بالایی که دارند در برخورد با مواد شوینده آسیب ببینند.

عدم استفاده از خشک کن

دستگاه خشک کن به لباس های توری آسیب می زند. البته نباید اینگونه لباس ها را از جایی آویزان کرد که خشک شوند؛ زیرا آهار آن ها از بین می رود و حالت خود را از دست می دهند.

خشکشویی البسه توری باید به آرامی و بدون هیچ فشاری انجام شود. اغلب این لباس ها را در دستگاه هایی قرار می دهند که به آرامی می چرخند. در فرآیند خشکشویی با استفاده از ماده شوینده پرکلرواتیلن، این ماده پس از اتمام کار به روش تقطیر از لباس ها جدا شده و از دستگاه خارج می شود.

پس از خروج ماده، لباس های توری شما بر اثر جریان هوای گرم داخل دستگاه شروع به خشک شدن می کنند. بنابراین زمانی که از دستگاه های خشکشویی خارج می شوند، کاملا خشک هستند.

دقت عمل در شستشوی لباس های توری و کار شده

اگر قصد داشتید اینگونه از لباس های مجلسی را در خانه بشویید، به هیچ عنوان داخل ماشین لباسشویی قرار ندهید. بهتر است یک تشت آب سرد را تهیه کرده و به آرامی لباس را در آن قرار دهید.

بدون آنکه فشاری به پوشاک توری خود وارد کنید، شروع به شستن آن ها کرده و در نهایت روی یک سطح صاف برای خشک شدن قرار دهید.

پیشنهاد می دهیم اینگونه لباس ها را در خانه نشویید و به یک خشکشویی معتبر بسپارید. با این کار خیال خود را راحت می کنید که به لباس شما آسیبی نمی رسد.

لکه گیری لباس

یکی از نکات مهم در خشکشویی البسه توری، لکه گیری آن هاست. به وسیله مقداری پنبه و ماده سکاپور ابتدا لکه های روی لباس را از بین ببرید.

قبل از آنکه عمل لکه گیری را انجام دهید، مقداری از ماده را روی گوشه ای از لباس امتحان کنید که اگر واکنش منفی داد، متوجه آن شوید. پس از آنکه شناسایی کردید لکه از چه نوعی است، با مقداری پنبه اضافات آن را جذب کرده و به همراه ماده سکاپور و دیگر شوینده های خشکشویی به شستشوی آن بپردازید. در خشکشویی های حرفه ای این کار با مهارت بالایی انجام می شود؛ بنابر این بهتر است در خانه اقدام به لکه گیری نکنید.

جداسازی لباس های توری

لباس های توری بسیار لطیف و ظریف هستند و به دلیل حفره ها و بافت خاصی که دارند، نباید آن ها را در کنار لباس های دیگر شست؛ زیرا ممکن است قسمت های تیز و برنده پوشاک مانند دکمه یا زیپ آن ها به لباس توری شما گیر کرده و آن را پاره کند.

هنگام خشکشویی البسه توری، این اقلام را با دیگر لباس ها در دستگاه قرار نمی دهند که آسیبی به آن ها وارد نشود و البسه توری جداگانه شستشو می شود .

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم برخی از نکات مهم خشکشویی البسه توری را بیان کنیم. این لباس های ظریف و جذاب که اغلب برای مجالس دوخته می شوند بسیار حساس هستند. بنابراین شستشوی آن ها نیاز به مهارت و دقت بالایی دارد.

توصیه می کنیم شستشوی لباس های توری خود را به خشکشویی بسپارید؛ زیرا این مراکز با استفاده از مواد شوینده مخصوص، تفکیک لباس ها از یکدیگر، لکه گیری، خشک کردن با دقت لباس و دیگر مواد مذکور در مقاله به شستشوی لباس های گران بهای شما می پردازند.

در این رابطه باید بگوییم خشکشویی واش لین با بهره مندی از امکان ثبت سفارش آنلاین، در اسرع وقت به آدرس درج شده در اپلیکیشن خشکشویی مراجعه می کند و لباس های ظریف شما را برای شستن تحویل می گیرد و درب منزل نیز تحویل می دهد.

ثبت سفارش در خشکشویی اینترنتی واش لین

  • اپلیکیشن خشکشویی  (دانلود برای اندروید و آی او اس)
  • وب اپلیکیشن خشکشویی  (پیشنهاد برای کاربران ios و دسکتاپ)
  • ربات تلگرام خشکشویی  (@washlinbot)
  • تماس با خشکشویی واشلین ۰۲۱۹۱۰۰۶۰۲۲
مبلمان...
ما را در سایت مبلمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : shadi sshadon بازدید : 194 تاريخ : جمعه 22 اسفند 1399 ساعت: 23:43

یک خشکشویی اینترنتی خوب را چگونه پیدا کنیم؟ خشکشویی اینترنتی خوب به خشکشویی گفته می شود که دارای ویژگی ها و خدمات متنوعی باشد. نظافت و تمیزی از جمله اقداماتی است که هر فردی در زندگی خود تمایل به انجام آن دارد. شستشوی البسه، پرده، مبل و غیره به روش‌ های سنتی دیگر جوابگوی نیاز های افراد نیست. به همین دلیل امروزه روش های نوین تر و راحت تری جهت انجام این کار پیشنهاد می شود.

یک خشکشویی اینترنتی خوب را چگونه پیدا کنیم؟

آب به عنوان ماده اولیه در شستشوی لباس ها و سایر تجهیزات دیگر به شمار می‌رود. اما استفاده از آب علاوه بر هدر رفتن آن، به از بین بردن بافت پارچه منجر خواهد شد. به همین دلیل در سال‌ های اخیر خشکشویی آنلاین کاربرد گسترده ای در بین افراد پیدا کرده است و روز به روز بر تعداد مشتریان این خشکشویی افزوده می شود.

به دلیل تنوع در برند های خشکشویی آنلاین انتخاب بهترین خشکشویی اینترنتی ممکن است کمی دشوار باشد. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم روش های متنوعی را پیش روی شما بگذاریم تا بهترین انتخاب را در این خصوص داشته باشید.

 روش های یافتن خشکشویی اینترنتی خوب

اینترنت به دلیل فضای بسیار گسترده ای که در اختیار افراد قرار می‌دهد، به پیشرفت کسب و کارها کمک بسیاری می کند. یکی از مشاغلی که اینترنت به پیشرفت آن کمک بسیاری کرده است، خشکشویی عنوان می‌شود.

امروزه خدمات این نوع مشاغل از طریق اپلیکیشن و وب سایت به مشتریان ارائه خواهد شد. به همین دلیل سفارشات به واسطه فضای مجازی ثبت می شود و دیگر نیازی به رفت و آمد افراد جهت حمل البسه، پرده و غیره به خشکشویی نیست.

از آنجایی که تنوع در اپلیکیشن ها و برند های خشکشویی آنلاین بسیار زیاد است، یافتن خشکشویی اینترنتی خوب، باید با در نظر گرفتن نکات بسیاری انجام شود. در ادامه راهکارهای یافتن مناسب ترین خشکشویی آنلاین را ارائه می دهیم.

جستجو در اینترنت

از آنجایی که این خشکشویی ها به صورت آنلاین خدمات خود را ارائه می دهند، بنابراین با جستجو در اینترنت و مراجعه به سایت های متفاوت قادر خواهید بود تا بهترین خشکشویی اینترنتی را بیابید. کافی است نام برند مورد نظر را در فضای مجازی جستجو کنید تا اطلاعات مناسبی را به دست آورید.

امروزه اینترنت تاثیر بسیار زیادی در زندگی افراد دارد. به همین دلیل در کمترین زمان ممکن و بدون هیچ گونه هزینه اضافه، اطلاعات کاربردی را در مورد خشکشویی اینترنتی خوب به دست خواهید آورد. آدرس و نام و نشان خشکشویی ها در سایت های متعددی ذکر شده است که این امر سبب می شود دیگر نیازی به جستجوی حضوری جهت یافتن مکان خشکشویی مورد نظر نداشته باشید.

پرس و جو از مشتری های خشکشویی آنلاین

یکی دیگر از روش های یافتن بهترین خشکشویی اینترنتی، پرس و جو از افرادی است که به طور مداوم از خدمات این نوع کسب و کار استفاده می کنند. امروزه به دلیل مشغله های کاری و کمبود زمان کافی جهت شستشو، بسیاری از افراد خشکشویی آنلاین را جهت نظافت و شستشو مناسب می دانند.

از آنجایی که تنوع در اپلیکیشن های مورد نظر زیاد است، از این رو کسب اطلاعات از کسانی که قبلا از خدمات آنلاین خشکشویی استفاده کرده‌اند به شما در یافتن بهترین ها کمک بسیاری می کند. این افراد در مورد کیفیت، نوع خدمات و امانت داری این کسب و کار و نحوه ثبت سفارش اینترنتی، اطلاعات مناسبی را در اختیار شما قرار خواهند داد.

مراجعه به سایت های خشکشویی آنلاین و مطالعه نظرات ثبت شده در آن

هر اپلیکیشن و وب سایتی که در زمینه خشکشویی آنلاین طراحی شده است، دارای گزینه ثبت نظرات مشتری است. در این قسمت افراد نظرات مثبت و منفی خود را در مورد اپلیکیشن و خدماتی که ارائه می شود، ثبت می‌کنند و از این طریق به اپلیکیشن مورد نظر امتیاز داده خواهد شد.

این امر سبب می شود تا افرادی که به تازگی قصد استفاده از خدمات این نوع خشکشویی را دارند، تصمیم بهتری در انتخاب داشته باشند. مطالعه کلیه نظرات مشتریان یکی از راهکارهای بسیار مناسب جهت انتخاب خشکشویی اینترنتی خوب است.

توجه به نوع بازاریابی و نحوه تبلیغات

بدون شک تبلیغات تاثیر بسیار زیادی در شناخته شدن برند و نوع کسب و کار دارد. تبلیغات در فضای مجازی از جمله بهترین راهکار ها در این خصوص عنوان می شود. به همین دلیل هرچقدر تبلیغات اپلیکیشن برند خشکشویی بیشتر باشد، امکان انتخاب آن توسط افراد نیز افزایش خواهد یافت.

مقایسه خدمات ارائه شونده توسط اپلیکیشن های خشکشویی آنلاین

با دانلود اپلیکیشن های متفاوت یا ورود به وب سایت های متنوع، قادر خواهید بود تا مقایسه مناسبی بین خدمات آنها داشته باشید. هرچقدر خدمات ارائه شده متنوع تر باشد، نشان دهنده خشکشویی اینترنتی خوب خواهد بود. از این رو رضایت مشتری از برند مورد نظر افزایش چشمگیری خواهد یافت. در این صورت پیشنهاد استفاده از خدمات آنلاین خشکشویی مورد نظر را به فرد دیگری خواهند داد.

 در نتیجه...

خشکشویی اینترنتی خوب به خشکشویی گفته می شود که نیازهای افراد را در سریع ترین زمان ممکن برطرف کند. این خشکشویی باید خدمات با کیفیت و گسترده‌ ای را به مشتریان خود ارائه دهد تا آنها را به خشکشویی آنلاین علاقه مند کند.

جهت پیدا کردن خشکشویی اینترنتی معتبر روش های متعددی وجود دارد که شامل: پرس و جو از افرادی که از خدمات خشکشویی آنلاین استفاده کرده اند، جستجو در اینترنت و سایت های متعدد جهت یافتن بهترین خشکشویی آنلاین، مطالعه نظرات ثبت شده در اپلیکیشن و وب سایت های مربوطه، توجه به گستردگی خدمات خشک‌شویی های آنلاین و غیره می‌شوند.

بنابراین اگر به دنبال بهترین برند از خشکشویی آنلاین هستید، در ابتدا باید از اعتبار خشکشویی مربوطه اطلاع پیدا کنید.

 

برند خشکشویی واش لین از جمله برند های مطرح در زمینه خشکشویی آنلاین به شمار می رود که در سال های اخیر افراد بسیاری را به خود علاقه مند کرده است. نحوه ثبت سفارش خشکشویی آنلاین واش لین از طریق اپلیکیشن یا وب سایت واش لین صورت می گیرد تا افراد بدون فوت وقت سفارشات خود را به راحتی ثبت کنند. این برند خدمات بسیار گسترده ‌ای را به افراد ارائه می دهد تا رضایت و اعتماد آنها را جلب کند. به همین دلیل یک خشکشویی اینترنتی خوب به شمار می رود.

ثبت سفارش در خشکشویی اینترنتی واش لین

  • اپلیکیشن خشکشویی  (دانلود برای اندروید و آی او اس)
  • وب اپلیکیشن خشکشویی  (پیشنهاد برای کاربران ios و دسکتاپ)
  • ربات تلگرام خشکشویی  (@washlinbot)
  • تماس با خشکشویی واشلین ۰۲۱۹۱۰۰۶۰۲۲
مبلمان...
ما را در سایت مبلمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : shadi sshadon بازدید : 189 تاريخ : جمعه 22 اسفند 1399 ساعت: 23:38

خدمات خشکشویی اینترنتی چگونه انجام می شود و شامل چیست؟ امروزه به دلیل مشغله های بسیار زیادی که افراد با آن درگیر هستند، بدون شک فرصتی جهت شستشوی البسه، مبل، پرده و غیره نخواهند داشت. از این رو خدمات خشکشویی اینترنتی پا به عرصه ظهور گذاشته است تا در زمان و هزینه افراد صرفه جویی شود، همچنین آنان را از روش های خسته کننده و وقت گیر شستشو به صورت معمول خلاص کند.

خدمات خشکشویی اینترنتی چگونه انجام می شود و شامل چیست؟

خشکشویی آنلاین از طریق اپلیکیشن یا وب سایت ها خدمات خود را ارائه می دهد. این خدمات شامل: دریافت البسه درب منزل، تحویل به موقع و در زمان مشخص شده توسط مشتری، لکه بری لباس، اتوشویی، شستشوی انواع لباس، پرده و مبلمان، پرداخت هزینه درب منزل، بسته بندی مناسب، شرکت در جشنواره های متفاوت و ارائه تخفیف های مناسب به مشتریان می شوند.

اگر برای اولین بار قصد دارید از خدمات خشکشویی آنلاین استفاده کنید، با ما تا ادامه این مقاله همراه باشید تا شما را با چگونگی انجام این خدمات بیشتر آشنا کنیم.

مراحل انجام خدمات خشکشویی اینترنتی چیست؟

ثبت سفارش به صورت آنلاین از جمله اقداماتی است که در ابتدای امر باید صورت گیرد. این خدمات در صورتی ارائه می شوند که افراد در سایت یا اپلیکیشن مورد نظر ثبت نام کنند. بعد از دانلود اپلیکیشن، اطلاعت شخصی افراد در قسمت مربوطه وارد می شود و شما قادر خواهید بود از خدمات خشکشویی اینترنتی کمال استفاده را ببرید. این خدمات در مراحل متفاوتی ارائه می شوند که در ادامه به بیان آنها می پردازیم.

  • جهت نصب این اپلیکیشن ها به گوشی هوشمند یا لپ تاپ احتیاج دارید. بعد از نصب اپلیکیشن مورد نظر کافی است تا اطلاعات خود را در آن ثبت کنید.
  • با انتخاب نوع البسه، زمان دریافت، تحویل و نوع شستشو در اپلیکیشن مورد نظر درخواست شما به ثبت خواهد رسید.
  • خدمات خشکشویی با حضور افراد متخصص و آموزش دیده انجام می شود. لکه بری لباس، خشک کردن و اتو کشی از جمله خدماتی است که ارائه می شود. در انجام این خدمات باید دقت و ظرافت بالایی به خرج رود. زیرا هرگونه خطا و اشتباه در این مرحله اعتماد مشتری را به خشکشویی آنلاین از بین خواهد برد.
  • بعد از خشکشویی البسه و پرده، مرحله خشک کردن نهایی انجام می شود. در این زمان هر گونه رطوبت باقی مانده در لباس ها توسط ماشین های لباسشویی مخصوص از بین می رود. جهت از بین بردن چروک لباس ها از اتوهای بخار مخصوص استفاده می شود. از این رو البسه بدون هیچ گونه لک و آلودگی آماده ارسال به مشتری خواهد شد.
  • بسته بندی لباس ها در کاور های مخصوص مانع از نفوذ گرد و غبار به روی آنها می شود. از این رو در موعد مشخص، سفارشات تحویل مشتری داده خواهد شد.

خدمات خشکشویی اینترنتی شامل چه مواردی می شود؟

همانطور که می دانید خشکشویی آنلاین به دلیل مزایایی که دارد، امروزه در بین کاربران بسیار شناخته شده است. این نوع از خشکشویی ها خدمات خود را به صورت زیر به افراد ارائه می دهند.

شستشوی البسه، پرده و مبلمان

امروزه دیگر استفاده از آب به عنوان ماده شوینده پارچه روشی قدیمی محسوب می شود و به جای آن روش خشکشویی کاربرد بالایی دارد. در این روش جهت از بین بردن لکه ها و شستشوی پارچه از حلال پرکلرین پلی اتیلن استفاده می شود. این حلال به صورت مایع پر کلر در خشکشویی ها به کار می رود تا بافت لباس در اثر شستشو دچار آسیب نشود.

تحویل و دریافت رایگان درب منزل

از جمله بهترین خدماتی که توسط خشکشویی آنلاین ارائه می شود، تحویل و دریافت سفارش مشتری به صورت رایگان و درب منزل است. این خدمات از رفت و آمد به خشکشویی جلوگیری می کند و سبب صرفه جویی در زمان و هزینه افراد نیز می شود. از آنجایی که افراد درگیر کار و مشغله های زندگی هستند، بدون شک این نوع از خدمات برای آنان مزایای بسیاری را به همراه دارد.

بسته بندی البسه و پرده ها

جهت انتقال لوازم و البسه به خشکشویی، در ابتدا باید بسته بندی مناسب آنها صورت گیرد. افرادی که وظیفه انتقال البسه به خشکشویی را برعهده دارند باید خدمات بسته بندی را به درستی انجام دهند تا بدین طریق از رسیدن آسیب به لباس مشتری جلوگیری شود. بعد از خشکشویی نیز باید بسته بندی مناسبی ارائه شود تا لباس ها دچار چروک یا لک نشوند. این امر سبب جذب بیشتر مشتری به خشکشویی آنلاین می شود.

انتخاب زمان دریافت و تحویل البسه توسط مشتری

یکی دیگر از خدماتی که مشتری را به سمت این نوع از خشکشویی می کشاند، انتخاب زمان تحویل و دریافت کالا است. از این طریق در زمان مشخص شده توسط مشتری، مامورین خشکشویی آنلاین درب منزل حضور پیدا خواهند کرد. این نوع از خدمات برای افرادی که دارای مشغله های کاری هستند و زمان طولانی را در خانه به سر نمی برند، بسیار مناسب است.

ارائه تخفیف ها در خدمات خشکشویی آنلاین

برخی از اپلیکیشن های آنلاین مانند واش لین خدمات متنوعی را به مشتریان خود ارائه می دهند تا آنها را به این نوع از خشکشویی ترغیب کنند. تخفیف هایی که در جشنواره های متفاوت برای مشتریان در نظر گرفته می شود، از جمله خدمات مناسبی است که توسط این خشکشویی ها ارائه می شود.

در نتیجه...

خدمات خشکشویی اینترنتی به گونه ای است که طرفداران زیادی را به خود علاقه مند کرده است. سایت های آنلاین و اپلیکیشن های خشکشویی به دلیل تنوع خدماتی که ارائه می دهند، مشتریان بسیاری را جذب می کنند. هر چقدر این خدمات متنوع تر باشند، بدون شک افراد بیشتری از این روش خشکشویی استفاده خواهند کرد.

در این نوع از خشکشویی ها خدماتی نظیر: حمل و نقل رایگان البسه، بسته بندی حرفه ای، پرداخت هزینه درب منزل، ارائه تخفیف های متنوع در جشنواره ها، مشخص کردن زمان تحویل به اختیار مشتری و غیره ارائه می شود.

برند خشکشویی آنلاین واش لین یکی از معتبرترین برند هایی است که خدمات خشکشویی اینترنتی را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد. این برند در زمینه خشک شویی، مبل شویی و پرده شویی به فعالیت می پردازد و به صورت مجازی، سفارشات مشتریان را ثبت می کند. با ورود به اپلیکیشن یا سایت واش لین قادر خواهید بود تا از خدمات این برند نهایت استفاده را ببرید.

ثبت سفارش در خشکشویی اینترنتی واش لین

  • اپلیکیشن خشکشویی  (دانلود برای اندروید و آی او اس)
  • وب اپلیکیشن خشکشویی  (پیشنهاد برای کاربران ios و دسکتاپ)
  • ربات تلگرام خشکشویی  (@washlinbot)
  • تماس با خشکشویی واشلین ۰۲۱۹۱۰۰۶۰۲۲
مبلمان...
ما را در سایت مبلمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : shadi sshadon بازدید : 168 تاريخ : جمعه 22 اسفند 1399 ساعت: 23:32

سفارش خشکشویی مبل به صورت آنلاین چه مزیت هایی دارد؟ یکی از دستاوردهای صنعت خشکشویی، خدمات آنلاین طی سال های اخیر است. برای خشکشویی مبلمان با توجه به تنوع در پارچه، لکه ایجاد شده، شیوه دوخت، ضخامت پارچه و غیره شیوه ای تخصصی و منحصر به فردی وجود دارد که متخصصان خشکشویی با تجهیزات مناسب آن را انجام می دهند. از این رو طی سال های اخیر نیاز به خشکشویی مبل به صورت آنلاین افزایش یافته است.

سفارش خشکشویی مبل به صورت آنلاین چه مزیت هایی دارد؟

 

این فرآیند دارای مزایایی از قبیل صرفه جویی در زمان و هزینه، مدیریت مناسب، پشتیبانی قوی و سهولت در پرداخت هزینه شده است.

در این مقاله به مزیت های خشکشویی مبل به صورت آنلاین اشاره خواهیم کرد.

خشکشویی مبل به صورت آنلاین ؛ رفاه بیشتر

خشکشویی های معتبر و پیشرفته مبل دارای خدمات آنلاین برای سهولت بیشتر مشتریان هستند. با استفاده از این سرویس بستری برای افراد فراهم است که فقط با یک کلیک ساده در منزل یا هر جای دیگر قادر به بهره مندی از خدمات خشکشویی آنلاین در منزلشان شوند.

در این سیستم ملزم به تعهد به یک قرارداد یا شرایط خاص نیستید، با تغییرات نیازهای شما درخواست ها نیز به راحتی قابل تغییر هستند.

کی و کجا؟

در خشکشویی مبل به صورت آنلاین این امکان وجود دارد با ساده ترین روش در قسمت ثبت سفارش سایت و با وارد کردن شماره تماس سفارشتان را ثبت کنید. با بهره‌مندی از خدماتی نظیر سفارش آنلاین در بسیاری از خشکشویی‌ها، این فرصت را دارید که بدون محدودیت زمان و مکان امور خود را به انجام برسانید. در هر ساعت از شبانه روز و در هر نقطه ای از شهر و تنها با مراجعه به اپلیکیشن یا وب‌سایت خشکشویی‌ های آنلاین امکان ثبت سفارش را به صورت نامحدود خواهید داشت.

وقت مراجعه به خشکشویی را ندارید؟

خدمات خشکشویی آنلاین مبلمان انعطاف پذیری لازم را برای شستن مبلمان هر چند ماه یک بار و در هر زمانی که نیاز داشته باشید فراهم می کند.

زمانی که مبلمان منزل نیاز به پاکسازی دارند، حل این مشکل فقط با چند کلیک و ثبت سفارش قابل حل است و نیاز به صرف زمانی طولانی ندارید. از طرفی یافتن و مراجعه حضوری خشکشویی مبل در سراسر شهر کار دشوار و وقت گیری است.

با ثبت سفارش در سایت های معتبر خشکشویی مبل به صورت آنلاین این امکان برای شما وجود دارد که زمان مناسبی را برای بهره مندی از سرویس مورد نظر انتخاب کنید. متخصصان نیز در مدت زمان کوتاهی به آدرس شما مراجعه می‌کنند و از این نظر وقت شما به هیچ عنوان تلف نخواهد شد.

دقیق و خوش قول

گاهی لکه هایی روی مبلمان ایجاد می شود که قادر نیستید آن را با هیچ شوینده ای پاک کنید یا رنگ مبل ها بعد از گذشت زمان کدر و بی رنگ می شود. در این شرایط با ثبت درخواست خدمات خشکشویی به افراد متخصص این مشکل حل خواهد شد.

در خشکشویی مبل به صورت آنلاین خیالتان کاملا راحت است که هیچ آسیب و ضرری به مبل نمی‌ رسد و در عین حال از پاکیزگی مناسبی برخوردار خواهد بود.

با یک سرویس خشک شویی مبل به صورت آنلاین مطمئن هستید همه چیز درست پیش می رود؛ خشکشویی مبل نیز طولی نخواهد کشید و در اسرع وقت انجام می شود.

تیم پشتیبانی قوی

حضور یک تیم متخصص و پشتیبان در خشکشویی مبل به صورت آنلاین یک مزیت مهم محسوب می شود. در خشکشویی های معتبر مبل برای هر سفارش یک تیم متخصص بسیار دقیق از هنگام ثبت سفارش تا اتمام فرآیند وجود دارد که تمامی مراحل سفارش را مد نظر قرار می دهند. بدیهی است در این صورت هیچ گونه خللی در انجام سفارش ها به وجود نخواهد آمد.

پس از فرآیند خشکشویی مبل افراد متخصص شما را در زمینه نگهداری مبل با توجه به جنس و نوع آن راهنمایی می کنند که بهتر و کارآمد تر از آن استفاده کنید.

پس از انجام سفارش و در صورت ایجاد هر گونه سوال و مشکلی به آسانی امکان تماس با تیم پشتیبانی وجود دارد که در این امر شما را یاری می کنند.

پرداخت هزینه مطابق با خواست شما!

خرید و پرداخت هزینه ها به صورت آنلاین چند سالی است که قدم به زندگی ما گذاشته است. این شیوه جایگزین مناسبی به جای پرداخت نقدی بوده و موجب سهولت در امر پرداخت و خرید شده است.

در خشکشویی مبل به صورت آنلاین از طریق درگاه های پرداخت اینترنتی قادر خواهید بود پرداخت خود را به سرعت و با سهولت، در وب‌سایتی کارآمد انجام دهید.

با استفاده از این سرویس سازگار با تمام صفحات نمایش اعم از موبایل، تبلت و کامپیوتر قادر هستید سفارش مذکور را ثبت و پرداخت کنید.

برای افرادی که مایل به پرداخت هزینه در محل هستند نیز چاره ای اندیشیده شده است. افراد این امکان را دارند که در زمان ثبت سفارش گزینه پرداخت در محل را برگزینند. از این رو اشخاص قادر هستند هزینه خشکشویی مبل به صورت آنلاین را در محل پرداخت کنند.

بهره مندی از تجربه کافی

در خشکشویی مبل به صورت آنلاین ضروری است مبل منزل را به گروهی مجرب بسپارید که بهترین متخصصان را برای انجام خشکشویی به کار می گیرند.

طی این فرآیند خیالتان راحت است که افراد با تجربه بالا و تخصص حرفه ای به خشکشویی مبل می پردازند و هیچ آسیبی نیز به مبل منزل شما وارد نمی کنند.

این افراد در ابتدا با کارشناسی و کسب آگاهی از تمامی ویژگی مبل منزل روش های خشکشویی مبلتان را در نظر می گیرند.

سخن پایانی

برای خشکشویی مبل به صورت آنلاین توسط یک گروه حرفه ای و معتبر با وارد کردن مشخصات و آدرس، سفارشتان را به راحتی ثبت کنید. در این بین یک گروه متخصص و حرفه ای شما را یاری خواهند کرد. مشاوره هایی نظیر چگونگی محافظت و نگهداری مبل را نیز از افراد با تجربه و خبره دریافت می کنید.

تیم حرفه ای واش لین در زمان مناسب به کمکتان می آیند. با دریافت اپلیکیشن از سایت واش لین فرصت ثبت سفارش با هر دستگاه الکترونیکی موجود را دارید.

ثبت سفارش در خشکشویی اینترنتی واش لین

  • اپلیکیشن خشکشویی  (دانلود برای اندروید و آی او اس)
  • وب اپلیکیشن خشکشویی  (پیشنهاد برای کاربران ios و دسکتاپ)
  • ربات تلگرام خشکشویی  (@washlinbot)
  • تماس با خشکشویی واشلین ۰۲۱۹۱۰۰۶۰۲۲

 

مبلمان...
ما را در سایت مبلمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : shadi sshadon بازدید : 160 تاريخ : جمعه 22 اسفند 1399 ساعت: 23:27

نکات مهم سفارش به خشکشویی چیست؟ با ماشینی شدن زندگی امروز و مشغله زیاد نیاز ما به خشکشویی افزایش یافته است. اگر شاغل هستید و وقتی برای شستن لباس های خود ندارید بهتر است سراغ سفارش به خشکشویی بروید. این کار از اتلاف وقت جلوگیری می کند؛ همچنین لباس هایتان به خوبی تمیز می شود.

نکات مهم سفارش به خشکشویی چیست؟

وقتی صحبت از خشکشویی می شود بعضی ها از این شکایت دارند که خشکشویی ها وظیفه خود را به خوبی انجام نمی دهند یا همیشه لباس اشتباهی تحویل می گیرند. اما باید این نکته را در نظر بگیریم که شاید اشکال از بی احتیاطی خودشان باشد.

تحویل لباس به خشکشویی مانند هرجای دیگر اصولی دارد که باید رعایت شود. در صورت رعایت نکردن این اصول ممکن است سفارشمان به اندازه انتظار، خوب پیش نرود. در این مقاله قرار است نکات مهمی را که باید هنگام سفارش رعایت شود ذکر کنیم.

برای سفارش به خشکشویی چه چیزی را باید دانست؟

در هنگام سفارش باید به نکاتی توجه کامل داشته باشیم. این اصول باعث می شود اشتباهاتی که بیشتر مواقع به دلیل سهل انگاری خودمان پیش می آید دیگر رخ ندهد. رعایت این نکات ساده و پیش پا افتاده باعث تسریع در کار و درست انجام شدن سفارش می شود. در ادامه با هم این نکات ساده را بررسی می کنیم و درباره آنها توضیحات مختصری می دهیم. پس همراه ما باشید.

اگر جنس لباستان را نمی دانید آن را به خشکشویی بسپارید!

نکات مهم سفارش به خشکشویی چیست؟ بعضی وقت ها پیش می آید که لباسی می خرید یا آن را از قبل داشته اید که جنس تار و پودش را نمی دانید. این مسئله یعنی روش شست و شوی لباستان را هم نمی دانید. در اینجاست که خشکشویی به دادتان می رسد و شما را از سردرگمی نجات می دهد. بهتر است که در این مواقع لباس خود را به خشکشویی بسپارید. حتی شستن لباس هم مسئله ای تخصصی است که باید به کاربلدش سپرده شود.

ممکن است پیش خود بگویید شستن یک لباس که تخصص نمی خواهد! در جواب باید گفت که اگر جنس تار و پود لباس را ندانید ممکن است به لباستان آسیب بزنید و از بین برود. پس تردید را کنار بگذارید و سراغ گزینه سفارش به خشکشویی بروید.

جیبتان را خالی کنید!

اشتباه نکنید! منظورمان از این جمله هزینه کردن نیست. این جمله به شما هشدار می دهد که در هنگام تحویل لباس به خشکشویی جیب هایتان را بگردید و اگر چیزی بود آن را خالی کنید. چون در صورت گم شدن وسایل داخل جیب، خشکشویی مسئولیت آن را بر عهده نمی گیرد. چون این موضوع وظیفه شما بوده است که جیبتان را بگردید! پس اگر اشیاء مهمی در جیب دارید حتما آن را بردارید.

لباس هایتان را جدا نکنید

برای شستن لباس ها در خانه حتما باید لباس ها را جدا کرد؛ یعنی اگر لباستان سفید است آن را با لباس رنگی یا مشکی در ماشین لباسشویی قرار ندهید. زیرا در صورتی که این کار را نکنید ممکن است که به جای لباس سفیدتان لباسی رنگین کمانی یا ذغالی از ماشین لباسشویی بیرون بیاید!

اما برای خلاص شدن از این معضل سراغ سفارش به خشکشویی بروید. خشکشویی ها لباس ها را براساس رنگ های موجود جدا می کنند. البته بهتر است اگر لباستان رنگ پس می دهد حتما به خشکشویی اطلاع دهید که در آینده مشکلی به وجود نیاید.

پارگی یا زدگی لباس را بدوزید

قبل تحویل لباس به خشکشویی اگر لباستان پاره است حتما آن را تعمیر کنید و بدوزید. همانطور که در جریان هستید لباس ها در خشکشویی درون ماشین لباسشویی های بزرگی انداخته می شوند که با قدرت آنها را می شوید. لباس هایی که پارگی یا زدگی دارند هنگام تحویل لباس ممکن است در ماشین لباسشویی های بزرگ، بیشتر پاره شود. پس بهتر است که قبل از تحویل دادن لباسهایتان حتما آنها را تعمیر کنید.

برچسب های داخل لباس را به حال خود رها کنید!

بیشتر ما عادت داریم که به هنگام خرید لباس مارک ها و برچسب های آن را جدا می کنیم بدون آنکه به نوشته های آن نگاه کنیم. برچسب های داخلی لباس نکات شست و شوی لباس را یادآوری می کنند؛ پس بهتر است که آن را از لباس جدا نکنیم. این برچسب هنگام سفارش دادن به خشکشویی نیز به کارمان می آید. حتما می پرسید چگونه؟

همانطور که گفتیم برچسب های داخلی لباس نکات شست و شو را ذکر می کنند. این نکات به کارشناسان خشک شویی کمک می کند که لباس ها را با دمای مناسب بشویند که به آنها آسیبی وارد نشود.

لکه های لباس ها را پاک نکنید!

اگر تعدادی از لباس های شما لکه دار است و اطلاعی از نحوه تمیز کردن آنها ندارید، بهتر است که هیچ کاری برای پاک کردن این لکه ها انجام ندهید. زیرا امکان دارد که لکه های لباستان بیشتر شوند یا دیگر از بین نروند. هنگام سفارش به خشکشویی حتما کارشناسان آنجا را از وجود لکه روی لباستان آگاه کنید که لباس همراه شست و شو لکه گیری هم شود. در غیر این صورت لباس به حالت عادی شسته می شود و لکه های آن از بین نمی رود.

لباس هایتان را آنلاین بشویید!

امروزه بسیاری از افراد به دلیل شاغل بودن و نداشتن وقت کافی امکان شستن لباس هایشان را ندارند. اپلیکیشن های آنلاین خشکشویی به آنها کمک می کند و بدون هدر دادن وقت همیشه لباسهایشان تمیز و مرتب خواهد بود. در برنامه های آنلاین خشکشویی بدون فوت وقت سفارش هایتان را ثبت می کنید و به موقع نیز تحویل می گیرید.

سخن آخر

در این مقاله درباره نکات مهم سفارش به خشکشویی صحبت کردیم که یکی از این نکات استفاده از اپلیکیشن های آنلاین خشکشویی بود. برنامه های آنلاین خشکشویی که به تازگی راه اندازی شده اند به جامعه پر مشغله امروز کمک زیادی می کنند.

در واش لین به شما این امکان را می دهیم که به راحتی ثبت سفارش کنید و با کمترین هزینه لباس هایی تمیز و نو داشته باشید. از امکاناتی که در واش لین در اختیارتان قرار دادیم شگفت زده می شوید. کافیست که اپلیکیشن ما را روی موبایل خود نصب کنید و از آن لذت ببرید.

ثبت سفارش در خشکشویی اینترنتی واش لین

  • اپلیکیشن خشکشویی  (دانلود برای اندروید و آی او اس)
  • وب اپلیکیشن خشکشویی  (پیشنهاد برای کاربران ios و دسکتاپ)
  • ربات تلگرام خشکشویی  (@washlinbot)
  • تماس با خشکشویی واشلین ۰۲۱۹۱۰۰۶۰۲۲
مبلمان...
ما را در سایت مبلمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : shadi sshadon بازدید : 173 تاريخ : جمعه 22 اسفند 1399 ساعت: 23:22

 

خشکشویی لباس عروس و داماد را باید به کجا بسپاریم؟ دغدغه خیلی از عروس و دامادهایی که لباس عروس خود را خریداری کرده اند، شستشوی آن هاست. از طرف دیگر، مزون هایی که فعالیت آن ها لباس عروس است نیز همیشه به دنبال خشکشویی هایی هستند که به نحو احسن و بدون هیچ اشکالی، لباس عروس را بشویند و تحویل دهند. خشکشویی لباس عروس و داماد به تعداد مختلف در سطح شهر وجود دارد که هرکدام شیوه خود را در شستشوی لباس دارند. بنابراین از این جهت متفاوت از یکدیگر عمل می کنند.

خشکشویی لباس عروس و داماد را باید به کجا بسپاریم؟

شستشوی لباس ها با دستگاه های تمام اتوماتیک و محلول های خاصی انجام می شود که به بافت لباس عروس و کت و شلوار آسیبی وارد نشود. به همین جهت انتخاب مراکز خشکشویی اهمیت بالایی دارد. در ادامه به مواردی اشاره خواهیم کرد که باید هنگام انتخاب این مراکز در نظر داشته باشید.

ویژگی های مراکز خشکشویی لباس عروس و داماد

هر فردی برای ارائه لباس به مراکز خشکشویی، ویژگی هایی را برای آن مرکز مد نظر دارد. از آنجا که بافت لباس عروس بسیار حساس است و از گیپور و تزئینات خاصی دوخته می شود، شستشوی آن کار دشواری است و اکیدا باید به این مراکز سپرده شود. برای اطلاع از ویژگی های خشکشویی لباس عروس و داماد که باید به آن ها توجه شود، ادامه مقاله را از دست ندهید!

شستشوی حرفه ای و باکیفیت

صرف نظر از دستگاه های اتوماتیک که در خشکشویی های لباس عروس و داماد به کار می رود، پاکیزگی و شستشوی کامل لباس ها از اهمیت زیادی برخوردار است. بنابراین یکی از ویژگی های مهم خشکشویی های لباس عروس و داماد، کیفیت بالای کار آن ها در شستن لباس هاست.

چنانچه شستشو به خوبی انجام نشود، به شستشوی مجدد نیاز پیدا می کند. استفاده مکرر از محلول های شستشو موجب کوتاهی عمر پارچه می شود. از این رو در انتخاب مراکز مورد نظر از این جهت که چه نوع محلول‌ هایی به کار می برند، توجه لازم را داشته باشید. برای اطمینان از عملکرد این مراکز، می توانید از مشتریان سابق آن ها در این باره اطلاعاتی را به دست بیاورید.

تحویل به موقع

تحویل به موقع یکی دیگر از ویژگی های مهم خشکشویی لباس عروس و داماد است. هر چند همیشه نیاز به تحویل به موقع نیست، از دیدگاه مشتریان این ویژگی یک امتیاز بالا محسوب می شود. بیشتر مزون ها به ویژه در ایامی که مراسم های عروسی به دفعات انجام می شود، به دلیل سفارش های بالا فقط به مراکزی مراجعه می کنند که لباس ها را به موقع تحویل می دهند. بنابراین اگر زمان برای شما اهمیت دارد، لباس های خود را به مراکزی بدهید که از خوش قولی آن ها در تحویل به موقع اطمینان دارید.

دریافت و تحویل رایگان

بسیاری از مراکز خشکشویی لباس عروس و داماد، سرویسی را برای تحویل و ارائه لباس های عروس و داماد در اختیار مشتریان قرار می دهند؛ این سرویس برای خشکشویی یک امتیاز به حساب می آید. همچنین به دلیل ترافیک های شهری، در زمان صرفه جویی می شود. در اکثر خشکشویی های لباس عروس و داماد، این سرویس رایگان است.

حفظ کیفیت لباس

از آنجایی که حفظ کیفیت پارچه بسیار مهم است، در مراکز مختلف خشکشویی لباس عروس و داماد، از دستگاه ها و محلول های مختلفی برای شستشو استفاده می شود. برای پیشگیری از کاهش عمر لباس عروس و داماد، بهتر است به مراکزی مراجعه کنید که از کیفیت کار آن ها در این زمینه اطمینان دارید. مواد شوینده و کیفیت دستگاه ها، تأثیر بسزایی بر پارچه های لباس عروس و داماد دارند.

هزینه مناسب

مراکز خشکشویی تعرفه های مصوبی را برای شستشوی لباس های عروس و داماد دارند. این هزینه ها با توجه به نوع پارچه، ظرافت و تزئینات به کار گرفته شده، متغیر هستند. حجم لباس نیز از فاکتورهایی است که بر میزان قیمت شستشوی آن تأثیر می گذارد. مراکز مذکور در وهله اول باید تعرفه مصوب را رعایت کنند و صرفا با توجه به حجم و ظرافت های ذکر شده مجاز به افزایش قیمت هستند.

از آنجا که شستشوی دستی این لباس ها بسیار دشوار است و امکان از بین رفتن پارچه وجود دارد، سپردن آن ها به این مراکز، کار عاقلانه تری است.

ارائه خدمات شبانه روزی

برای برخی افراد و گاه مزون ها، خدمات شبانه روزی خشکشویی لباس عروس و داماد، مسئله بسیار مهمی است. این مراکز برای برخورداری از این امتیاز باید تعداد دستگاه ها و خدمات بیشتری داشته باشند؛ زیرا سفارشات بیشتری نیز خواهند داشت. بسیاری از این مراکز، آنلاین و مجهز به سایت و اپلیکیشن هستند و مشتریان می توانند برای برخورداری از این خدمات، ثبت نام کنند و از آن ها بهره مند شوند.

صرفا به مراکز تخصصی و مجاز مراجعه کنید!

برای شستشوی لباس عروس و داماد، مراکزی را انتخاب کنید که اعتبار بالایی دارند و در این کار از تخصص بسیاری برخوردار هستند. برخی به دلایل مختلف از جمله هزینه کمتر، لباس های خود را به مراکز محله ای می سپارند. تردیدی نیست عدم تجربه و تخصص کافی مراکز خشکشویی محله ای و استفاده نکردن از دستگاه های اتوماتیک و محلول های مخصوص، آسیب های جبران ناپذیری به لباس های شما خواهد زد. بهتر است قید هزینه بیشتر را بزنید و برای حفظ بیشتر کیفیت، آن ها را به هر جایی نسپارید.

حرف آخر

خشکشویی لباس عروس و داماد، کاری تخصصی است که در صورت انجام آن توسط افراد نابلد، به کیفیت لباس آسیب جدی وارد می شود. از آنجا که لباس های مذکور به ویژه لباس عروس دارای ظرافت های خاصی بوده و از ابزار تزئیناتی در آن استفاده شده است، برای پیشگیری از تخریب بافت پارچه و آسیب به ساختار لباس، آن ها را به خشکشویی های متخصص بسپارید.

پیش از اقدام به تحویل لباس های خود، از کیفیت و تخصص این مراکز اطلاع پیدا کنید. خشکشویی واش لین از نمونه مراکز خشکشویی است که تخصص کافی در این امر مهم دارد. این مهارت برگرفته از تجارب کادر حرفه ای این مرکز خشکشویی آنلاین است.

ثبت سفارش در خشکشویی اینترنتی واش لین

  • اپلیکیشن خشکشویی  (دانلود برای اندروید و آی او اس)
  • وب اپلیکیشن خشکشویی  (پیشنهاد برای کاربران ios و دسکتاپ)
  • ربات تلگرام خشکشویی  (@washlinbot)
  • تماس با خشکشویی واشلین ۰۲۱۹۱۰۰۶۰۲۲
مبلمان...
ما را در سایت مبلمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : shadi sshadon بازدید : 177 تاريخ : جمعه 22 اسفند 1399 ساعت: 23:16

چگونه یک خشکشویی آنلاین با کیفیت را تشخیص دهیم؟ امروزه با گسترش تکنولوژی، زندگی روزمره مردم نیز تحت تاثیر این قضیه قرار گرفته است. نیازهای روزمره زندگی انسان ها به گونه ای شده است که با دخالت اینترنت همه خدمات به صورت آنلاین فراهم می شود؛ خدماتی نظیر تاسیسات، لوله کشی، خرید لباس و لوازم برقی و غیره. شستشوی لباس نیز از این قضیه مستثنی نیست. حال از کجا یک خشکشویی آنلاین با کیفیت بیابیم؟

چگونه یک خشکشویی آنلاین با کیفیت را تشخیص دهیم؟

بسیاری از بانوان ایرانی برای شستشوی پرده، لباس عروس یا بسیاری از البسه که دارای قیمت گزافی است، حساسیت بسیاری دارند. لذا این نکته را مدنظر دارند خشکشویی را برای ارائه خدمات انتخاب کنند که در کمترین زمان ممکن بهترین و باکیفیت ترین کارآیی را داشته باشد. در عصر جدید که روز به روز از زندگی های سنتی و قدیمی فاصله می گیریم، فناوری تمام جزییات زندگی مردم را تحت الشعاع قرار داده است، خدماتی نظیر خشکشویی نیز به صورت آنلاین انجام می گیرد. حال اگر شما نیز از افرادی هستید که به دنبال خشکشویی باکیفیت می گردید که به صورت آنلاین به ارائه خدمات می پردازد، این مطلب راهنمای خوبی است تا به هدف دست یابید.

چرا امروزه به سمت خشکشویی آنلاین با کیفیت سوق یافتیم؟

همان طور که می دانید زندگی در ادوار گذشته مشکلات خاص خودش را داشته است؛ شستشوی لباس با دست نیز یکی از این مشکلات بود. با گذشت زمان ماشین لباسشویی به دست بشر ساخته شد که باری از مشکلات را از دوش بانوان برداشت. اما امروزه با وجود مشغله های فراوان، کمبود زمان و به خصوص شاغل بودن بسیاری از بانوان این امر نیز با پیچیدگی هایی همراه شده است؛ از این رو استفاده از خشکشویی ها رواج بیشتری پیدا کرده است. البته لازم است ذکر شود که پدید آمدن خشکشویی قدمتی دیرینه دارد اما در زندگی های ماشینی امروز به صورت رسمی مشغول به فعالیت شده اند. بعضی از خشکشویی ها به صورت سنتی به فعالیت می پردازند. در این صورت هزینه های ایاب و ذهاب و معطل ماندن در صف انتظار را نیز به هزینه های دیگر این خشکشویی ها باید افزود اما  با ورود اینترنت و فضای مجازی به زندگی بشر بعضی از خشکشویی ها هستند که به صورت آنلاین به ارائه خدمات می پردازند. حال با توجه به گستردگی شهر چطور به خشکشویی آنلاین باکیفیت دسترسی داشته باشیم؟ در ادامه با ما همراه باشید.

ویژگی های خشکشویی آنلاین

همان طور که گفته شد، مدت مدیدی است که خشکشویی های آنلاین وارد زندگی مردم شده است. حال سوالی که مطرح می شود این است که چطور خشکشویی آنلاین با کیفیت را در سطح شهر شناسایی کنیم؟

برای شناسایی خشکشویی آنلاین که با کیفیت بالایی به ارائه خدمات می پردازد، باید به نکات زیر توجه کرد:

کیفیت شستشو

از اساسی ترین و مهم ترین ویژگی یک خشکشویی مناسب که ثبت سفارش در آن به صورت آنلاین است این است که از شستشوی باکیفیت لباس ها اطمینان خاطر پیدا کنیم. استفاده از نظرات کاربران و اعلام رضایت آنها یکی از راه های دستیابی به باکیفیت ترین خشکشویی است. خدماتی که به صورت آنلاین فعالیت می کنند این بستر را فراهم می کنند که بدون صرف وقت و هزینه به این مهم دست یابیم. یک خشکشویی آنلاین با کیفیت باید سرویس هایی از قبیل  خشکشویی، شستن، اتوکشی، رنگرزی، لکه برداری، تمیز کردن چرم و غیره را با بهترین کیفیت و مرغوب ترین قیمت ارائه کند.

 سرویس دریافت و تحویل لباس

بسیاری از خشکشویی های آنلاین سرویس دریافت و تحویل لباس را در کنار خدمات دیگر ارائه می دهند به این صورت در زمان تعیین شده لباس را درب منزل شما دریافت می کنند و در زمان مقرر تحویل می دهند. این امر نقش بسزایی در صرفه جویی وقت و هزینه های ایاب و ذهاب مشتریان دارد.

قیمت به صرفه

قیمت مقرون به صرفه نیز یکی دیگر از امتیازاتی است که خشکشویی های آنلاین برای خدمات خود در نظر گرفته اند. به این ترتیب این امکان برای مشتری فراهم شده است که در ثبت سفارش به صورت کیلویی برای خشکشویی البسه ای نظیر کت و شلوار، لباس عروس، پرده، پتو و غیره اقدام کند.

دقت در جنس لباس

بسیاری از خشکشویی ها در ابتدای امر و تحویل کار باید در جنس البسه ای که تحویل گرفته اند، دقت نظر زیادی داشته باشند؛ چراکه هر کدام از انواع لباس ها شستشو و حلال مخصوص به خود را می طلبد. مسلم است که شستشوی بافت پشمی با جنس ابریشمی یکسان نیست. همینطور شستشوی کت و شلوار با پارچه توری لباس عروس در یک رده قرار نمی گیرد. پس در این امر نیز باید حساسیت زیادی صورت گیرد.

مواد شستشوی مناسب

خشکشویی آنلاین با کیفیت برخلاف روش سنتی برای شستشوی البسه از آب استفاده نمی کند. بعضی از لکه ها وجود دارند که از دیرباز روی لباس ها باقی مانده اند یا روغنی هستند. برخلاف نظر عموم این لکه ها با آب گرم نیز قابل شستشو نیستند چه بسا استفاده از آب گرم عمر لباس را کم کند و آسیب زیادی به بافت آن وارد کند. به این ترتیب خشکشویی های باکیفیت برای حل این مشکل با استفاده از حلال های مخصوص متناسب با جنس لباس به امر شستشو می پردازند که بافت لباس آسیب نبیند و عمر لباس کم نشود.

سخن آخر

همان گونه که گفته شد، در زندگی بسیاری از انسان های امروزی تکنولوژی حرف نخست را می زند. حتی گاهی انسان را به فکر فرو می برد که چطور در زندگی های گذشته مردم امورات خود را بدون فناوری به انجام می رساندند. با این حال برای رفاه حال مردم خشکشویی هایی تعبیه شده است که به صورت آنلاین به ارائه خدمت می پردازند. کافی است با یک کلیک به ثبت سفارش بپردازید. این امر تخصص خاصی را نمی طلبد و همه انسان ها از پیر و جوان می توانند این کار را انجام دهند. اگر با ویژگی های خشکشویی آنلاین با کیفیت آشنا شدید، باید بگوییم خشکشویی واش لین تمام این ویژگی ها را داراست؛ پس دیگر نیازی نیست وقت زیادی صرف جستجو در بستر اینترنت و فضای مجازی کنید. ما با بهترین کیفیت در ارائه خدمت، با شما همراه هستیم.

ثبت سفارش در خشکشویی اینترنتی واش لین

  • اپلیکیشن خشکشویی  (دانلود برای اندروید و آی او اس)
  • وب اپلیکیشن خشکشویی  (پیشنهاد برای کاربران ios و دسکتاپ)
  • ربات تلگرام خشکشویی  (@washlinbot)
  • تماس با خشکشویی واشلین ۰۲۱۹۱۰۰۶۰۲۲
مبلمان...
ما را در سایت مبلمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : shadi sshadon بازدید : 175 تاريخ : جمعه 22 اسفند 1399 ساعت: 23:10

برای انتخاب خشکشویی پرده باید چه مواردی را در نظر بگیریم؟ پرده یکی از عناصر اصلی زیبایی بخش در هر محیطی از قبیل منزل، محل کار و مجالس است. از این رو پاکیزگی آن اهمیت بسزایی دارد و جلوه زیبایی به محیط می‌ دهد.

برای انتخاب خشکشویی پرده باید چه مواردی را در نظر بگیریم؟

از آنجایی که پرده ها دائما در معرض آلودگی های بسیاری قرار می گیرند، شستشوی مناسب آن ها کاری است که از عهده ماشین های لباسشویی خانگی بر نمی آید. در این شرایط انتخاب خشکشویی پرده در تعیین کیفیت شستشوی آن تأثیرگذار خواهد بود.

در ادامه به نکاتی اشاره می کنیم که شما را در انتخاب خشکشویی مناسب راهنمایی می کند.

اهمیت مواد شوینده در انتخاب خشکشویی پرده

خشکشویی پرده با به کارگیری مواد شوینده تخصصی، پاکیزگی کاملی را تضمین می کنند. با توجه به جنس و نوع پرده مواد شوینده ای که برای شست و شو استفاده می شود متفاوت است. مولکول های آب در حین تماس با بافت پرده موجب تغییر ظاهری آن شده و حتی در مواردی این تغییر بسیار زیاد می شود. این فرآیند به بافت پرده آسیب می رساند و زیبایی آن را از بین می برد.

خشکشویی‌ ها معمولا از شوینده‌ های غیر قطبی برای شستن انواع لباس ها مخصوصا پرده استفاده می کنند که باعث حفظ کیفیت و سلامت پارچه ها می شود. برای انتخاب خشکشویی پرده حرفه ای لازم است در ابتدا از نوع شوینده‌ هایی که در این مراکز به کار گرفته می شود مطمئن شوید. گاهی برخی از این شوینده‌ ها اثرات غیر قابل جبرانی را در پرده های شما ایجاد می کنند.

قیمت خشکشویی تعیین کننده است!

با توجه به هزینه های بالا برای خرید پرده، انتخاب روشی کارآمد برای شست و شوی آن ضروری است. مراکز خشکشویی مختلف معمولا با توجه به امکانات و تجهیزات خود قیمت های متنوعی را ارائه می دهند که البته این تفاوت قیمت در تعیین کیفیت شستشو نیز تأثیرگذار است.

به عنوان مثال مراکزی که از تجهیزات بیشتر و مدرن تری استفاده می کنند و شوینده های گران قیمتی دارند، معمولا قیمت های بیشتری را عرضه می کنند. بنابراین، برای انتخاب خشکشویی پرده و پیش از اقدام برای سپردن آن به این مراکز حتما به امکانات و لیست قیمت های آن توجه داشته باشید.

البته این مسئله را در نظر داشته باشید که ارزان بودن به معنای کیفیت بالا نیست و ممکن است با سپردن پرده خود به مراکز ارزان و غیر معتبر کیفیت شستشوی آن را به خطر بیندازید. بنابراین با مراجعه به مراکز معتبر حتی اگر مجبور به پرداخت هزینه های بیشتری شوید، اشتباه بزرگی را مرتکب شده اید!

توجه به روش های مختلف شستشو

پرده ها به چهار روش بخارشویی، دستی، ماشینی، و خشکشویی شسته می شوند که در خشکشویی ها معمولا از شیوه بدون آب و با مواد شوینده ویژه خشکشویی استفاده می شود.

روش شستشو در خشکشویی به این صورت است که در ابتدا پرده ها را درون دستگاهی مخصوص قرار می دهند و در ادامه با اضافه کردن محلول شیمیایی آن ها را تمییز می کنند. در این حالت پرده خیس نمی شود و زمان بیرون آمدن از دستگاه کاملا خشک است.

خشکشویی پرده در دو مرحله لکه گیری انجام می شود. در ابتدا و با استفاده از انواع نرم کننده به پرده لکه پرده را کم رنگ تر می کنند؛ سپس حلال را می افزایند. در طی این فرآیند حلال ذرات باقی مانده و کوچک آلودگی را در خود حل می کند و تمام آن را نابود می سازد.

تجهیزات خشکویی ها اهمیت دارد!

پرده ها با بروزترین تجهیزات ایتالیایی و بهترین کیفیت و مرغوب ترین مواد شوینده خارجی شسته می شوند. به منظور اتوی پرده، دستگاه اتوی رولی تمام اتوماتیک به کار برده می شود که موجب می شود که اتو با کیفیت بالا و به شکل یک دست انجام شود.

در انتخاب خشکشویی پرده تجهیزات و ماشین‌ ها بسیار مهم هستند. این مراکز باید از تجهیزاتی نظیر لباسشویی صنعتی، خشک کن صنعتی، پرس اتو، دیگ بخار، آبگیر صنعتی، ماشین خشکشویی، لکه بر جوهر، رنگ و چربی استفاده کنند. چنین مراکزی برای مراجعه کاملا مناسب هستند.

یکی از مهم ترین و ضروری ترین تجهیزات لوازم خشک شویی لباس شویی صنعتی بوده که مجهز به آبگیر است و فرآیند خشک کردن و اتوکشی را آسان تر می کند.

خدمات مرتبط با حمل و نقل

نصب و جمع آوری پرده برای شستن کار بسیار مشقت باری است. حتی ممکن است افرادی که تبحری در جمع آوری و نصب پرده ندارند موجب آسیب رسیدن به آن شوند. از طرفی به دلیل حجم و وزن زیاد پرده، بسته بندی و جمع آوری آن نیز برای افراد دشوار است.

خشک شویی های حرفه ای و باکیفیت با ارائه خدماتی نظیر دریافت، تحویل و نصب پرده در خانه شما به حل این مشکل پرداخته اند. بنابراین هنگام انتخاب خشکشویی پرده باید به نکاتی از این دست نیز توجه ویژه ای داشته باشید و مراکز معتبری را برای این کار برگزینید.

حفظ  کیفیت بافت و رنگ

خشکشویی پرده با استفاده از موادی که موجب آسیب دیدن پرده نمی شوند، علاوه بر شستشو، زیبایی مناسبی به پرده می دهد و باعث افزایش طول عمر آن می شود. شستشوی پرده با دستگاه های بزرگ و مجهز اتو بخار، جلوه خاصی به پرده می بخشد. بر این اساس باید گفت اعتماد و انتخاب مراکز معتبر باعث حفظ کیفیت پرده شما می شود.

در صورتی که پرده سهل انگارانه و بدون داشتن تجهیزات و مواد مخصوص شسته شود، به بافت پرده آسیب می رسد. این مسئله موجب از هم گسستگی و پارگی در نقاط مختلف پرده می شود. گاهی نیز باعث کدر شدن رنگ پرده می شود و پرده دیگر به حالت اولیه خود باز نمی گردد. بعد از شسته شدن ناشیانه پرده نیز این احتمال وجود دارد که چروک شود و این چروکی با اتو کردن برطرف نشود.

افرادی که در خشک شویی های معتبر و حرفه ای متخصص شست و شوی پرده فعالیت می کنند، با انواع پرده و جنس های مختلف آن به طور کامل آشنا هستند. همین مسئله اطمینان خاطر بیشتری را برای شستشوی پرده های شما ایجاد می کند.

کلام آخر

خشک شویی پرده با استفاده از مواد شوینده مناسب، تجهیزات تخصصی، حفظ کیفیت پرده، ارائه سرویس حمل و نقل، نصب پرده، خدمات بسیاری را در اختیار مشتریان قرار داده است؛ این مراکز در عین حال مقرون به صرفه نیز هستند

با انتخاب خشکشویی پرده حرفه ای نظیر واش لین این فرصت را دارید که از خدمات مناسب و حرفه ای آن نظیر سرویس حمل و نقل و پرسنل مجرب استفاده کنید.

ثبت سفارش در خشکشویی اینترنتی واش لین

  • اپلیکیشن خشکشویی  (دانلود برای اندروید و آی او اس)
  • وب اپلیکیشن خشکشویی  (پیشنهاد برای کاربران ios و دسکتاپ)
  • ربات تلگرام خشکشویی  (@washlinbot)
  • تماس با خشکشویی واشلین ۰۲۱۹۱۰۰۶۰۲۲
مبلمان...
ما را در سایت مبلمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : shadi sshadon بازدید : 179 تاريخ : چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت: 23:22

خدمات خشکشویی های مدرن شامل شستن چه البسه ای می شود؟ آیا تاکنون با خدمات خشکشویی های مدرن آشنا شده اید و لباس های خود را تحویل خشکشویی ها داده اید؟ امروزه با پیشرفت تکنولوژی و اهمیت به بهداشت و سلامتی، افراد پوشاک خود را به دست خشکشویی ها می سپارند. خشکشویی با توجه به درخواست شما لباس های مختلفتان را با همه رعایت نکات بهداشتی می شوید.

خدمات خشکشویی های مدرن شامل شستن چه البسه ای می شود؟

با ساخت آپارتمان ها و فضای کم برای شستن لباس ها و از مهم تر خشک کردن آنها خشکشویی کار افراد را آسان تر کرده است. اگر تا به حال نسبت به شستن لباس ها از طریق خشکشویی ها اقدام نکرده اید، فرصت مناسبی است برای یک بار هم شده این کار را امتحان کنید.

یکی از فواید استفاده از خدمات خشکشویی مدرن این است که با وجود دستگاه های مناسب از پارگی یا رنگدهی لباس شما جلوگیری می کنند. اگر قصد دارید البسه خود را به خشکشویی ها بسپارید این مقاله را از دست ندهید و با نکات مربوط به آن آشنا شوید.

خشکشویی های مدرن شستن چه نوع لباس هایی را برعهده دارند؟

از زمانی که انسان پوشیدن لباس را آغاز کرد شستن و تمیزی لباس همواره با او بوده است. خشکشویی های جدید با وجود دستگاه های تخصصی انواع البسه شما را تمیز می کنند. از لباس عروس گرفته تا لباس ساده و معمولی، کلیه البسه در خشکشویی شسته می شود، اما استثنا هم وجود دارد.

حتما لباس عروس خود را به خشکشویی بسپارید

افرادی که لباس عروس خود را خریداری کرده اند یا حتی دوخته اند برای یادآوری خاطره ازدواج، لباس عروس خود را نزد خویش نگه می دارند. بدین منظور این لباس نیاز به شستشو و اتوکشی دارد. باید در مراقبت از لباس عروس دقت لازم را به کار ببرید.

ناگفته نماند شستن لباس عروس به دلیل داشتن پارچه های مخصوص کار آسانی نیست. بنابراین در شستن لباس عروس باید توجه زیادی داشته باشید. با واگذاری لباس خود به خشکشویی نگران آسیب دیدگی لباس عروس زیبایتان نباشید.

خشکشویی های مدرن با استفاده از تجهیزات کامل و با افراد ماهر مانع از هرگونه آسیبی به لباس شما می شوند.

لباس های حساس چرمی و مخملی خود را به دست کاردان بسپارید

لباس هایی همچون چرم به دلیل حساسیت بالایی که دارند نباید با دست شسته شوند. چون این لباس ها باید به صورت کامل تمیز و شسته شوند. لباس های چرم و مخمل را به خشکشویی ها بسپارید که آنها را مانند روزهای اول براق و تمیز ببینید.

با سپردن کت و شلوار خود به خشکشویی نگران بافت آن نباشید

کت و شلوار نیز همانند دیگر لباس ها نیاز به شستشو و مراقبت دارد. باید با استفاده از مواد شوینده مناسب از آسیب دیدگی کت و شلوار خود پیشگیری کنید. اگر کت و شلوار شما رنگ تیره ای دارد باید در شستن آن کمی دقت کنید؛ زیرا با هربار شستن کت و شلوار به بافت آن آسیب وارد می کنید.

نرمی و لطافت لباس نوزاد با سپردن آنها به خشکشویی

با توجه به حساسیت پوست نوزادان باید در شستن لباس آنان نکاتی را رعایت کرد. خشکشویی های مدرن با استفاده از نرم کننده ها از ایجاد حساسیت در بدن نوزاد پیشگیری می کنند. همچنین با انتخاب مواد شوینده مناسب با پوست نوزاد مانع از هرگونه آسیب به او می شوند.

حفظ زیبایی لباس مجلسی با سپردن آن به خشکشویی

خانم ها حساسیت خاصی نسبت به تمیزی و صاف بودن لباس خود دارند؛ از این روی سعی می کنند در بیشتر مواقع از خشکشویی ها استفاده کنند. توجه به جنس لباس های مجلسی همچون لباس عروس از اهمیت بالایی برخوردار است و باید مانع از آسیب دیدگی آن شوید. بنابراین با انتخاب بهترین روش از لباس مجلسی خود مراقبت کنید.

لباس های زمستانی خود را از آسیب دیدگی نجات دهید

این نکته را در نظر بگیرید اگر لباس های زمستانی خود را از جمله هودی، سوییشرت، کاپشن و مواردی از این قبیل بدون اینکه بشوید داخل کمد خود قرار دهید، باعث کاهش عمر لباس خود می شوید. زمان مناسب برای شستن البسه زمستانی فصل بهار است که به پوشیدن آنها نیازی ندارید.

با سپردن لباس خود به خشکشویی افراد مسئول با نهادن آنان در دستگاه هایی که با کلر پر شده است بوی عرق و چرک های آنان را تخلیه می کنند.

جوراب

شستن جوراب ها از دغدغه های مهم هر فردی است که چگونه جوراب مورد نظر خود را سالم و تمیز نگه دارد. برای شستن جوراب ها باید آنها را به خشکشویی های مدرن تحویل دهید. این خشکشویی ها با روش درست شستشوی جوراب و لباس هایی از این قبیل آشنا هستند. برای شستن جوراب آنها را در آب سرد قرار می دهند. و با استفاده از مواد شوینده ملایم از آسیب جدی جوراب پیشگیری می کنند.

چادر

افرادی که برای تمیزی چادر خود اهمیت زیادی قائل هستند خشکشویی بهترین گزینه است. برای جلوگیری از سفید شدن چادر و بور شدن آنها بهتر است چادر را به خشکشویی تحویل دهید. خشکشویی با شستن چادر در دمای ۳۰ درجه و با شامپو مناسب از عوض شدن رنگ چادر شما جلوگیری می کند.

خشکشویی های مدرن با اتو صحیح از چروک شدن چادر شما پیشگیری خواهند کرد.

البسه رنگی

اگر نگران لباس های رنگی خود هستید و می ترسید که رنگ لباس ها به رنگ دیگری تبدیل شود، نیازی به نگرانی نیست؛ زیرا خشکشویی ها با رعایت تمام نکات از عوض شدن رنگ لباس های شما ممانعت می کنند.

البسه سفید

لباس های سفید به اندازه لباس های رنگی نیاز به مراقبت دارند. البسه سفید را با استفاده از مواد شوینده مناسب باید شست که این کار برعهده خشکشویی ها است. همچنین اگر لباسی دارید که براساس شستن نادرست دیگر رنگ روز اولیه را ندارند، کافی است آن را به خشکشویی تحویل دهید.

سخن آخر

امروزه خشکشویی های مدرن در سرعت بخشیدن به کارهای افراد نقش مهمی دارند. با سپردن البسه به خشکشویی از هدر رفتن وقت خودداری می کنید. همچنین تغییر رنگ را به حداقل می رسانید که رنگ لباس نقشی مهم در عمر آن دارد.

همچنین این فرصت را با انتخاب خشکشویی مدرن دارید که از لکه ها و چربی های سخت راحت شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین شستن البسه خود به صورت حرفه ای به سایت واش لین مراجعه کنید. خشکشویی واش لین با وجود دستگاه ها و تجهیزات مجزا موجب بالا رفتن عمر البسه شما می شود.

ثبت سفارش در خشکشویی اینترنتی واش لین

  • اپلیکیشن خشکشویی  (دانلود برای اندروید و آی او اس)
  • وب اپلیکیشن خشکشویی  (پیشنهاد برای کاربران ios و دسکتاپ)
  • ربات تلگرام خشکشویی  (@washlinbot)
  • تماس با خشکشویی واشلین ۰۲۱۹۱۰۰۶۰۲۲
مبلمان...
ما را در سایت مبلمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : shadi sshadon بازدید : 159 تاريخ : چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت: 23:15

برای سفارش خشکشویی کت و شلوار چه نکاتی را در نظر بگیریم؟ امروزه همه بر اهمیت سفارش خشکشویی کت و شلوار واقف هستند. از آن جایی که نماد آراستگی مردان همین یک دست لباس به شمار می آید نباید از آن غافل شد که هیچ بلکه توجه زیادی لازم دارد. دلایل زیادی هم می توان برای لزوم آن بیان کرد:

  • شستن کت و شلوار کار راحتی نیست و تقریبا می توان گفت که کاری غیرممکن است. البته این غیرممکن بیش تر برای افرادی مد نظر است که ظاهر و لباس برای آن ها اولویت بالایی دارد.
  • معمولا قیمت کت و شلوار بالاست و شستن آن در خانه ریسک بالایی دارد. توصیه ما این است که حتی به این موضوع فکر هم نکنید؛ چرا که از قدیم گفته اند که پیشگیری بهتر از درمان است. اگرچه بعد از خراب شدن کت و شلوار درمانی به جز خریدن یک دست دیگر وجود ندارد.
  • در آخر خیال راحت از حفظ بافت و کیفیت هم از نتایج این کار است. که بهتر است در این مورد کار به کاردان سپرده شود.

برای سفارش خشکشویی کت و شلوار چه نکاتی را در نظر بگیریم؟

با توجه به نکات مطرح شده با اهمیت سپردن کت و شلوار به خشکشویی آشنا شدید. حال در صورتی که قصد انجام این کار را دارید، نکات مهم و استثنائی در رابطه با خشکشویی کت و شلوار را از دست ندهید.

نکات مهم در سفارش خشکشویی کت و شلوار

همیشه قبل از تحویل سفارش خود کمی صبر کنید. به علاوه در حین تحویل هم عجله اصلا کار خوبی نیست. قبل از هر چیز به نکاتی که گفته می شود دقت کنید که بعدا حسرت آن را نخورید.

جیب های لباس خود را کاملا بررسی کنید

این اولین نکته ای است که باید مد نظر قرار داشت. گرچه خیلی موضوع واضحی است، اما گاهی پیش می آید که این نکته را فراموش می کنیم. اصلا به این فکر نکنید که قبلا چیزی در جیب های لباس خود قرار نداده اید، بلکه کار از محکم کاری عیب نمی کند. در ضمن این کار زمان زیادی هم نمی گیرد پس حتما همه جیب ها را بگردید.

پارگی و یا عیوب کت و شلوار خود را پیدا کنید

اگر لباس شما دارای پارگی یا نقصی است، قبل از تحویل آن به خشکشویی آنها را برطرف کنید که این مشکل بیشتر نشود. حتما این موضوع را به کارشناس خشکشویی اطلاع دهید.

محل دقیق لکه ها را شناسایی کنید

احتمالا یکی از دلایل سفارش خشکشویی کت و شلوار همین وجود لکه هاست که ظاهر لباس را هم نامناسب نشان می دهد. بنابراین محل دقیق لکه ها مشخص کنید و آن را به کارشناس اطلاع دهید که نتیجه بهتری بگیرید. البته توضیح درباره نوع لکه و قدمت ایجاد آن راهنمایی بهتری را برای استفاده از مواد شستشو فراهم می کند.

تفکیک رنگ ها را به خاطر بسپارید

در تحویل همزمان چند دست کت و شلوار تفکیک رنگ فراموش نشود، مخصوصا اگر طیف های رنگی متفاوتی وجود دارد. اگر از آن دست افراد هستید که از کت و شلوار به نسبت بقیه بیشتر استفاده می کنید، احتمالا تعداد سفارشات کت و شلوارهای شما هم بیشتر است. پس فراموش نشود که حتما در سه دسته لباس های رنگی، سفید و تیره قرار بگیرند که از تغییر رنگ جلوگیری شود.

کیفت و قیمت خشکشویی حائز اهمیت است

حتما از کیفیت و قیمت خشکشویی مطلع باشید و ریسک این کار را به صفر برسانید. این نکته شاید از مهم ترین نکاتی است که باید قبل از تحویل سفارش خشکشویی کت و شلوار خود مد نظر قرار دهید که این کار به نحو احسن انجام شود.

در نهایت مشغله های زیاد و زمان بر بودن شستن کت و شلوار هم از دیگر موارد نیاز به خشکشویی است. این روزها که همه چند شیفته مشغول کار هستند و فرصت استراحت کم است، بهترین کار استفاده بهینه از اندک زمان فراغت است. کمبود جا، وقت و صرفه جویی در هزینه های مربوط به این فرآیند دشوار نیز از موارد مهم بشمار می آید.

ویژگی ها و نکات انتخاب بهترین خشکشویی کت وشلوار

با توجه به دلایل و نکاتی که از قبل گفته شد و به احتمال زیاد شما تصمیم خود را برای سپردن کت و شلوار به خشکشویی گرفته اید. در نتیجه لازم است با ویژگی های مهمی که یک خشکشویی خوب باید داشته باشد آشنایی داشته باشید.

یکی از اولین ویژگی هایی که تقریبا برای همه مهم است و اولین موضوعی است که به ذهن خطور می کند قیمت مناسب است. البته باید مد نظر قرار داد که تعیین قیمت به فاکتورهای زیادی مانند شهر، خدمات جانبی، کیفیت ماشین های مورد استفاده، کیفیت مواد شوینده و سایر موارد بستگی دارد.

ویژگی مهم بعدی قطعا کیفیت کار است که هدف فرد هم از سفارش خشکشویی کت و شلوار خود نیز همین مورد است. چرا که در غیر اینصورت اصلا لباسی به خشکشویی داده نمی شد. کیفیت کاری که هم جانی به لباس ببخشد و هم طول عمر پارچه نیز کم نشود.

ویژگی که این روزها با توجه به شرایط بیماری کرونا در جامعه ما اهمیت زیادی دارد امکان ثبت سفارش آنلاین است که نمیتوان از آن چشم پوشی کرد و حفظ سلامتی از همه چیز مهمتر است

و در آخر خدمات حمل و نقل رایگان هم از مواردی است که هم زحمت ما را کم کرده و هم در وقت و هزینه ما صرفه جویی می کند. این موضوع نکته مهمی است که باید به آن توجه داشت.

 سخن آخر

در نهایت اینکه ما در این مقاله در ابتدا به اهمیت لزوم سفارش خشکشویی کت و شلوار آشنا شدیم. نکاتی درباره بهتر شدن این فرآیند عنوان شد و ویژگی های یک خشکشویی خوب معرفی شدند. ما به این نتیجه رسیدیم که چرا باید کت و شلوارها که جزو لباس های گران قیمت محسوب می شوند و نقش به سزایی در ظاهر بهتر ما دارند.

اگر این لباس ها در خانه شسته نشوند و به جایی امن از لحاظ همه ویژگی های منحصر به فرد سپرده نشوند، باید منتظر عواقب آن باشید. با همه این اوصاف جایی که همه خدمات را به بهترین وجه ممکن ارائه می دهد خدمات خشکشویی واش لین است. با ارائه بالاترین کیفیت این اطمینان خاطر را برای شما به ارمغان می آورد و همراه شما در تجربه زیبایی و کیفیت است.

ثبت سفارش در خشکشویی اینترنتی واش لین

  • اپلیکیشن خشکشویی  (دانلود برای اندروید و آی او اس)
  • وب اپلیکیشن خشکشویی  (پیشنهاد برای کاربران ios و دسکتاپ)
  • ربات تلگرام خشکشویی  (@washlinbot)
  • تماس با خشکشویی واشلین ۰۲۱۹۱۰۰۶۰۲۲
مبلمان...
ما را در سایت مبلمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : shadi sshadon بازدید : 194 تاريخ : چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت: 23:09

خشکشویی مبل های مختلف چه تفاوتی با یکدیگر دارد؟ خشکشویی روشی نوین برای از بین بردن لکه ها  و برطرف کردن آلودگی ها در انواع مختلف پارچه است. اما موضوع مهم تری که به آن می پردازیم خشکشویی مبل های مختلف است.

خشکشویی مبل های مختلف چه تفاوتی با یکدیگر دارد؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به صورت کاملا اتفاقی و ناخواسته لکه ای منحوس روی مبلمان شما جا خوش کند و این موضوع تمام دغدغه ذهنی شما شود. حال راهکار چیست و چه اطلاعاتی در این مواقع به ما کمک کند؟ آیا بهتر است که خودمان دست به کار شویم یا کار را به کاردان بسپاریم؟ آیا باید به فکر خرید مبلمان نو بود یا با لکه ها کنار آمد؟

با ما همراه شوید در کنار هم به پاسخ این سوال ها خواهیم رسید.

خشکشویی مبل های مختلف راهی هموار در مسیر رسیدن به کیفیت دلخواه

موضوعی که شاید هیچ گاه به ذهن ما خطور نکرده باشد این است که روش خشکشویی هر کدام از مبلمان متفاوت از سایرین است. هر مبلمان با جنس متفاوت روش خشکشویی مخصوص به خود را می طلبد.

قطعا مبلمان از وسایل ضروری و پر اهمیتی است که امروزه در هر خانه ای یک یا چند دست از آن به چشم می خورد. همچنین سهم زیادی در زیبایی خانه ایفا می کند. در نتیجه هر کدام از ما نهایت سعی خود را به کار می گیریم که تا جای ممکن از مبلمان خود محافظت کنیم؛ اما ایجاد لکه امری محتمل است. تنها راهکار مطمئن و بدون ریسک در این مواقع استفاده از خشکشویی است. البته خشکشویی متناسب با نوع مبلمان بهترین نتیجه را فراهم می کند.

 لزوم استفاده از روش خشکشویی متناسب با نوع مبلمان

با توجه به وجود این حجم از تنوع در جنس مبلمان قطعا روش های متفاوتی برای شستشوی آنها وجود دارد. ظاهر مبلمان در طول زمان ممکن است بر اثر لکه ها و گرد و غبار دچار تغییر محسوسی شود. اما نکته قابل توجه  این است که مبلمان در مرکزیت توجه در منزل است و هرگونه اشتباه در لکه گیری ممکن است غیر قابل جبران باشد.

تمیز کردن مبلمان کاری تخصصی است. نظافت مبلمان دارای نکته های ظریفی است که حتما باید به یک کارشناس حرفه ای خشکشویی سپرده شود. با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا بیشتر با خشکشویی مبل های مختلف آشنا شویم.

نتیجه بهتر با استفاده از روش های خشکشویی متناسب با نوع مبلمان

شاید برای شما جالب باشد همانطور که آب باعث تمیزی است در خیلی از موارد مخصوصا در شستشوی مبلمان آثار بدی در ظاهر و ماندگاری مبلمان بر جای می گذارد.

البته فراموش نشود که در اکثر موارد با شستشوی مبل در خانه نه تنها کمکی به تمیزی مبلمان خود نمی کنیم، بلکه باعث انتشار بیشتر آلودگی و لکه ها هم می شویم. خشکشویی مبل های مختلف قطعا ما را به بهترین نتیجه خواهد رساند. هر مبل با توجه به جنس رویه روش خشکشویی خاصی دارد که توجه به این امر موجب طولانی شدن عمر مبلمان و لکه بری بهتر آن ها می شود.

چرا خشکشویی و آن هم خشکشویی متناسب با نوع مبلمان

دریافتیم که تنها راه مطمئن، استاندارد و کاربردی استفاده از خدمات شستشوی مبل آن هم به صورت خشکشویی است. در خدمات خشکشویی مبلمان از دستگاه ها و تجهیزات مکانیزه با مواد شوینده مخصوص استفاده می شود.

با رعایت نکات مربوط به نوع و جنس مبلمان بدون آسیب به پارچه و خیس شدن اسکلت و فوم، ساختار کلی حفظ می شود. مهم تر اینکه پارچه رویی و ملزومات مبل به خوبی تمیز می شوند. توجه به روش های خشکشویی مبل های مختلف ارتباط مستقیم با حفظ کیفیت مبلمان شما دارد.

انواع مبلمان و  روش هایی مختلف خشکشویی

معمولا اولین نکته ای که در خدمات خشکشویی مبلمان در نظر گرفته می شود توجه به جنس رویه آن است. مهم ترین نکته هم در رابطه با استفاده از انواع مواد شوینده در خشکشویی به این موضوع بستگی دارد.

نکات دیگر هم مربوط به نوع دوخت رویه به بدنه و نوع اسفنج بکار رفته در مبلمان است. که همه این موارد توسط کارشناس خشکشویی بررسی می شود و بهترین روش و شوینده برای خشکشویی مبل های مختلف انتخاب می شود.

مبلمان چرم

مبلمان چرم شاید یکی از پرکاربرد ترین مبلمان مورد استفاده باشد و شستن آن کار ساده ای به نظر برسد. خدمات خشکشویی در رابطه با مبلمان چرم یک کار تخصصی است. این کار به مواد شوینده، فرچه های مخصوص و از همه مهمتر به تخصص نیاز دارد.

مبلمان پارچه ای

مبلمان پارچه ای امروزه در سطح وسیعی با تنوع بالایی در رنگ و طرح مورد استفاده قرار می گیرد. فراموش نشود که اکثر پارچه های خارجی حساس به آب هستند و در نظافت آنها حتی قطره ای آب هم نباید به کار برود. در سایر مبلمان هایی که به آب حساس نیستند آبگیری نکردن مبلمان باعث پوسیدگی و رشد قارچ در مبلمان می شود.

مبلمان استیل

در ساخت مبلمان استیل معمولا از پارچه های مخمل و همچنین طرح های نیمه برجسته استفاده می شود. بنابراین استفاده از فرچه های نرم و در ابعاد مختلف در خشکشویی مورد توجه قرار می گیرد. که این موضوع بهتر است توسط کارشناس خبره بررسی شود که با خشکشویی مبل های مختلف آشنایی دارد.

مبلمان میکروفایبر

مبل میکروفایبر دارای بافتی نرم و مقاوم به لکه است. بنابراین به نظر می رسد که نظافت آنها هم کاری ساده باشد. با این وجود در اکثر موارد این نوع مبلمان با آب به تنهایی پاک نمی شوند و نظافت آن به مواد پاک کننده مخصوص نیاز دارد.

در آخر

در جمع بندی نکاتی که ارائه شد باید بگوییم بهتر است هرگز در منزل اقدام به شستشوی سنتی مبلمان خود نکنید زیرا این کار ممکن است صدمات زیادی به مبلمان شما وارد کند؛ کمک گرفتن از خشکشویی های معتبر در این زمینه، بهترین گزینه است.

خشکشویی ای که به همه نکات تخصصی در رابطه با انواع مبلمان مطلع و دارای دستگاه های مدرن باشد راه حل مشکل شماست . از آنجایی که خشکشویی مبل های مختلف نیازمند آشنایی به همه موارد تخصصی است توصیه ما در رابطه با کسب اطلاعات بیشتر مراجعه به کارشناسان واش لین است. با واش لین از کیفیت و تخصص لذت ببرید.

ثبت سفارش در خشکشویی اینترنتی واش لین

  • اپلیکیشن خشکشویی  (دانلود برای اندروید و آی او اس)
  • وب اپلیکیشن خشکشویی  (پیشنهاد برای کاربران ios و دسکتاپ)
  • ربات تلگرام خشکشویی  (@washlinbot)
  • تماس با خشکشویی واشلین ۰۲۱۹۱۰۰۶۰۲۲
مبلمان...
ما را در سایت مبلمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : shadi sshadon بازدید : 189 تاريخ : چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت: 23:00